Skocz do zawartości

Blender Drabina UV Map


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jak podzielić drabinę na UV map? Próbuję i jakoś nie wychodzi :S

 

Drabina : Dwie długie belki i pomiędzy nimi 10 schodków (zrobiłem 1 schodek i skopiowałem go 10x i to samo zrobiłem z długą belką) wszystko połączyłem ctrl+P.

Edytowane przez Fadzu
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Co za problem. Porozcinaj wszystkie szczeble i belki wzdłuż, pamiętaj żeby na końcówkach zrobić odpowiednie szwy żeby nie zakrzywiała się tam tekstura, standardowo tak jak przy unwrapie sześcianu. Długą belkę pewnie będziesz musiał przeciąć na pół żeby sensownie się zmieściła na texie. Pokaż jak model wygląda bo nie napisałeś czy te szczeble robiłeś z cubeów czy cylindrów.

 

Jak potrzebujesz zaoszczędzić miejsce na teksturze to najpierw rozkładaj elementy a potem je kopiuj. Przykładowo potem takie szczeble możesz poobracać lub odbić lustrzanie (pamiętaj o poprawieniu normali Ctrl+N) żeby się od siebie jakoś odróżniały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności