Jump to content

Blender Drabina UV Map


Fadzu

Recommended Posts

Jak podzielić drabinę na UV map? Próbuję i jakoś nie wychodzi :S

 

Drabina : Dwie długie belki i pomiędzy nimi 10 schodków (zrobiłem 1 schodek i skopiowałem go 10x i to samo zrobiłem z długą belką) wszystko połączyłem ctrl+P.

Edited by Fadzu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Co za problem. Porozcinaj wszystkie szczeble i belki wzdłuż, pamiętaj żeby na końcówkach zrobić odpowiednie szwy żeby nie zakrzywiała się tam tekstura, standardowo tak jak przy unwrapie sześcianu. Długą belkę pewnie będziesz musiał przeciąć na pół żeby sensownie się zmieściła na texie. Pokaż jak model wygląda bo nie napisałeś czy te szczeble robiłeś z cubeów czy cylindrów.

 

Jak potrzebujesz zaoszczędzić miejsce na teksturze to najpierw rozkładaj elementy a potem je kopiuj. Przykładowo potem takie szczeble możesz poobracać lub odbić lustrzanie (pamiętaj o poprawieniu normali Ctrl+N) żeby się od siebie jakoś odróżniały.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy