Fadzu Napisano 25 Styczeń 2013 Napisano 25 Styczeń 2013 (edytowane) Jak podzielić drabinę na UV map? Próbuję i jakoś nie wychodzi :S Drabina : Dwie długie belki i pomiędzy nimi 10 schodków (zrobiłem 1 schodek i skopiowałem go 10x i to samo zrobiłem z długą belką) wszystko połączyłem ctrl+P. Edytowane 25 Styczeń 2013 przez Fadzu
rice Napisano 25 Styczeń 2013 Napisano 25 Styczeń 2013 ctrl+p sluzy do parentowania, ty raczej chcesz je polaczyc a tam musisz ctrl+j pozdro
Fadzu Napisano 25 Styczeń 2013 Autor Napisano 25 Styczeń 2013 Sorki wcisnołem ctrl +j pomyłka w pisaniu ;p
Monio Napisano 25 Styczeń 2013 Napisano 25 Styczeń 2013 Co za problem. Porozcinaj wszystkie szczeble i belki wzdłuż, pamiętaj żeby na końcówkach zrobić odpowiednie szwy żeby nie zakrzywiała się tam tekstura, standardowo tak jak przy unwrapie sześcianu. Długą belkę pewnie będziesz musiał przeciąć na pół żeby sensownie się zmieściła na texie. Pokaż jak model wygląda bo nie napisałeś czy te szczeble robiłeś z cubeów czy cylindrów. Jak potrzebujesz zaoszczędzić miejsce na teksturze to najpierw rozkładaj elementy a potem je kopiuj. Przykładowo potem takie szczeble możesz poobracać lub odbić lustrzanie (pamiętaj o poprawieniu normali Ctrl+N) żeby się od siebie jakoś odróżniały.
Monio Napisano 25 Styczeń 2013 Napisano 25 Styczeń 2013 http://cgcookie.com/blender/2011/01/21/intro_uvmapping/
Coyote Napisano 25 Styczeń 2013 Napisano 25 Styczeń 2013 do szczebli możesz użyć array'a żeby ci szybciej poszło ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się