Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Ćwiczę box modeling ostatnio. Podrzucam render, który ostatnio 3ds max wypluł:

 

fotel1i.jpg

 

Pytanie jak robicie takie rzeczy jak szwy i inne detale? Bo póki robię poprzez edge -> extrude ew. powtarzam potem w drugą stronę w górę.

 

Szycia etc. starałem się zrobić poprzez create shape from edges. A jak robicie zagniecenia etc.? Zwykłe cuty + zabawa z krawędziami? Bo kombinowałem też z paint deform ale ten w niektórych miejscach źle się nadaje.

 

Ogólnie chętnie się dowiem co jest do d... Ew. jak znacie jakieś fajne wideo z box modelingu takich rzecyz jak sofy etc. też chętnie bym przygarnął w formie linka.

 

Materiał to zwykła skóra ze strony Vray-materials więc w shaderze nic nie kombinowałem poza tile w bump mapie.

 

Edit: te krzaki od AA na krawędzi tego aluminium to wina PS-a i wyostrzenia zwykłego oczywiście.

Edit2: Jeśli zły dział wybrałem to przepraszam ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj,

 

Jak możesz to wrzuć high res render, albo zbliżenie na boczek z siedzeniem.

 

aktualnie także zajmuję się tworzeniem mebli tapicerowanych. edge extrude jak dla mnie daje efekt dobry tylko z pewnej odległości. Szycie w moim meblu robiłem poprzez bewel poligonów, a później zmiana smooth groups. Ładniejszy efekt według mnie.

 

Oczywiście pisze tu o zszytym zawiniętym materiale. Jeżeli chodzi o szwy na skórach, czyli wystające nici to najlepiej object painter.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

No właśnie próbowałem przy innym mebelku też symulować takie nitki wystające i próbowałem to robić poprostu zwykła połówką sfery, którą najpierw odpowiedni poprzerabiałem żeby wyglądało jak 1wystająca nitka a potem chciałem powielić po ścieżce przy pomocy Tools/coś tam... ale nie wyglądało ładnie. Muszę zobaczyć cóż to jest ten object painter ;) bo nie znam.

 

Spoko wrzucę większy render. Fajnie, że klecisz mebelki to chętnie poznam jakieś sztuczki etc. Zbliżenie na boczek w sensie tak by było widać szwy i łączenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.