Nathanielxd Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 (edytowane) Witam, wymodelowałem jakiś czas temu postać i chcę zrobić jakieś proste włosy przy pomocy modyfikatora Hair&Fur. Postać wygląda tak: Kiedy nakładam modyfikator Hair&Fur, dzieję się coś takiego: Postać to jeden obiekt (oprócz oczu), a po prostu w modyfikatorze Hair&Fur ograniczyłem na którą część modelu ma działać. W opcjach Hair&Fur w zakładce mr Parameters zaznaczyłem tylko apply mr Shader (ale jak nie zaznaczałem to jest to samo), tak to wszystko jest standardowe. Scena oświetlona jest skylightem (mr Sun, mr Sky), ustawiłem także w opcjach mr Prim. Na którymś z for znalazłem, że problem ten rozwiązuję zmienienie wartości Unitless (przy Physical Scale) w Exposure Control z 1500 na 80000, ale niestety to nie pomogło. Spotkał się ktoś z czymś takim? /Edit/ Udało mi się rozwiązać problem, ale nie kasuję tematu, może ktoś będzie miał podobny. Nie wiem czemu to pomogło, ale w materiale skóry, zaznaczyłem 2-sided, i jest ok :) Edytowane 4 Luty 2013 przez Nathanielxd
shadowsexpe Napisano 4 Luty 2013 Napisano 4 Luty 2013 a zobacz czy jak dasz modyfikator normal to też byś nie pozbył się tego problemu. Bo na renderze wygląda jak by ci się polygony na lewą stronę przekręciły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się