PiotrMP-PL Napisano 9 Luty 2013 Share Napisano 9 Luty 2013 Mam pytanie jak zrobić taki sam rozmiar tekstury na dwóch różnych obiektach? Mając np. dwa sześciany jeden duży drugi mały i teksturę bitmapową "szachownica" jak ustawić mapowanie UV aby rozmiar szachownicy na obu obiektach był dokładnie taki sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 9 Luty 2013 Share Napisano 9 Luty 2013 W mod uvw mapping masz Acquire. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrMP-PL Napisano 9 Luty 2013 Autor Share Napisano 9 Luty 2013 W mod uvw mapping masz Acquire. Mam połączyć dwa objekty w jeden i dopiero użyć Acquire? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 9 Luty 2013 Share Napisano 9 Luty 2013 nie, nadajesz uvwmap jednemu obiektowi, ustawiasz jak pasuje, nadajesz uvw drugiemu, wybierasz acquire i stukasz na pierwszy obiekt w celu pobrania mapowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrMP-PL Napisano 9 Luty 2013 Autor Share Napisano 9 Luty 2013 Działa. Bardzo dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 9 Luty 2013 Share Napisano 9 Luty 2013 Jeszcze jeden sposób to zastosowanie Real-World Scale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się