Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1. Stworz scene z jednym swiatlem i oswietlenie HDR i trzeba

obiektami

(spherami) w scene.

2. Shadery obiektów:

sphera A: przeźroczysty materiał(VrayMlt) - refraction

sphera B: material z odbiciem (VrayMlt) - reflection

sphera C: material ze specular (blinn) - specular

bg: standardowy shader z textura

3. Wyrenderuj kazdy obiekt (bg, 3*sphere) osobno uzywając render layerow oraz rozbij kazdy z obiektów na odpowiednie render passy (diffuse, GI, Lighting, reflection, refraction, specular)

Nie wiem jak zrobić punkt numer 3

Używając maya 2012 oraz vray 2.0

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

Na wszystkich 4 layerach trzymaj wszystkie obiekty, ale wyłączaj im odpowiednio "primary visibility", lub używaj Mtl Wrappera, żeby ukryć te, które mają nie być widoczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności