P.I.W.O. Napisano 10 Luty 2013 Napisano 10 Luty 2013 1. Stworz scene z jednym swiatlem i oswietlenie HDR i trzeba obiektami (spherami) w scene. 2. Shadery obiektów: sphera A: przeźroczysty materiał(VrayMlt) - refraction sphera B: material z odbiciem (VrayMlt) - reflection sphera C: material ze specular (blinn) - specular bg: standardowy shader z textura 3. Wyrenderuj kazdy obiekt (bg, 3*sphere) osobno uzywając render layerow oraz rozbij kazdy z obiektów na odpowiednie render passy (diffuse, GI, Lighting, reflection, refraction, specular) Nie wiem jak zrobić punkt numer 3 Używając maya 2012 oraz vray 2.0
Gość User190 Napisano 10 Luty 2013 Napisano 10 Luty 2013 Na wszystkich 4 layerach trzymaj wszystkie obiekty, ale wyłączaj im odpowiednio "primary visibility", lub używaj Mtl Wrappera, żeby ukryć te, które mają nie być widoczne.
P.I.W.O. Napisano 11 Luty 2013 Autor Napisano 11 Luty 2013 Dzięki zobaczę co mi wyjdzie i dam znać jak mi poszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się