Napisano 10 Luty 201312 l 1. Stworz scene z jednym swiatlem i oswietlenie HDR i trzeba obiektami (spherami) w scene. 2. Shadery obiektów: sphera A: przeźroczysty materiał(VrayMlt) - refraction sphera B: material z odbiciem (VrayMlt) - reflection sphera C: material ze specular (blinn) - specular bg: standardowy shader z textura 3. Wyrenderuj kazdy obiekt (bg, 3*sphere) osobno uzywając render layerow oraz rozbij kazdy z obiektów na odpowiednie render passy (diffuse, GI, Lighting, reflection, refraction, specular) Nie wiem jak zrobić punkt numer 3 Używając maya 2012 oraz vray 2.0
Napisano 10 Luty 201312 l Na wszystkich 4 layerach trzymaj wszystkie obiekty, ale wyłączaj im odpowiednio "primary visibility", lub używaj Mtl Wrappera, żeby ukryć te, które mają nie być widoczne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto