Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1. Stworz scene z jednym swiatlem i oswietlenie HDR i trzeba

obiektami

(spherami) w scene.

2. Shadery obiektów:

sphera A: przeźroczysty materiał(VrayMlt) - refraction

sphera B: material z odbiciem (VrayMlt) - reflection

sphera C: material ze specular (blinn) - specular

bg: standardowy shader z textura

3. Wyrenderuj kazdy obiekt (bg, 3*sphere) osobno uzywając render layerow oraz rozbij kazdy z obiektów na odpowiednie render passy (diffuse, GI, Lighting, reflection, refraction, specular)

Nie wiem jak zrobić punkt numer 3

Używając maya 2012 oraz vray 2.0

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na wszystkich 4 layerach trzymaj wszystkie obiekty, ale wyłączaj im odpowiednio "primary visibility", lub używaj Mtl Wrappera, żeby ukryć te, które mają nie być widoczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności