ReplikanT Napisano 18 Sierpień 2004 Share Napisano 18 Sierpień 2004 Cześć Zastanawiam sie jak animować robota? tzn czy to tez sie animuje na kościach z opcją skin jak obiekty organiczne? tyle że ja nie chcę by siatka sie rozciągała i kurczyła przy zginaniu:O Dzięki za odpowiedz:) PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 19 Sierpień 2004 Share Napisano 19 Sierpień 2004 Siatka nie będzie Ci się kurczyć i rozciągać jeśli ustawisz wagę vertexów na 1 lub 0 w modyfikatorze skin - więc na kościach jak najbardziej można :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 19 Sierpień 2004 Share Napisano 19 Sierpień 2004 animacja oczywiście na kosciach, ale jeżeli dany element ma sie nie deformować, to zdecydowanie odradzałbym skina i takie ustawianie wag. Wystarczy po prostu zlinkować element do kosci. Efekt ten sam, ale dużo mniej roboty dla kompa :) PS. To sie sprawdzi oczywiście wtedy, gdy model masz z wielu elementów a nie jako jedną siatkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikanT Napisano 20 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 20 Sierpień 2004 Wielkie dzieki:) Nie mam modelu, teraz wiem jak go przygotować, o te części mi chodziło. Jak coś nie bedzie wychodzić to sie jeszcze zapytam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się