Ponciusz Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 Chciałbym ożywić trochę twarz mojego modelu który przedstawiam poniżej: [ATTACH=CONFIG]89512[/ATTACH] Pierwsze pytanie to takie czy w ogóle ta siatka ma jakikolwiek sens, czy to jakaś totalna tragedia?? Kolejne dotyczy techniki animacji sądzę że najlepszy w tym przypadku będzie morph. Chodzi mi o animacje płaską, czyli usta będą poruszać się tak jak w Southparku: http://www.youtube.com/watch?v=lhWIWNo8TmA.
Miłosz3ds Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 Do animki w stylu Southpark siatka ok. Metoda - masz rację - morpher będzie najwygodniejszy. Wywal na razie turbo smootha, skopiuj z 5 razy głowę, wrzuć morphera na bazę, na to turbo smooth. Edytuj główki, oczywiście bez zmiany liczby vertexów, tzn. jedna niech ma zamknięte oczy/oko, druga grymas na buzi i tak dalej. Potem wracasz do głównej główki i ładujesz do morphera targety, czyli główki które wcześniej edytowałeś.
Ponciusz Napisano 22 Luty 2013 Autor Napisano 22 Luty 2013 jaka metoda animacji jest latwiejsza i wygodniejsza na Bones ręcznie czy CAT bones??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się