Skocz do zawartości

Animacja twarzy


Ponciusz

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym ożywić trochę twarz mojego modelu który przedstawiam poniżej:

 

[ATTACH=CONFIG]89512[/ATTACH]

 

Pierwsze pytanie to takie czy w ogóle ta siatka ma jakikolwiek sens, czy to jakaś totalna tragedia??

 

Kolejne dotyczy techniki animacji sądzę że najlepszy w tym przypadku będzie morph. Chodzi mi o animacje płaską, czyli usta będą poruszać się tak jak w Southparku: http://www.youtube.com/watch?v=lhWIWNo8TmA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Do animki w stylu Southpark siatka ok. Metoda - masz rację - morpher będzie najwygodniejszy. Wywal na razie turbo smootha, skopiuj z 5 razy głowę, wrzuć morphera na bazę, na to turbo smooth. Edytuj główki, oczywiście bez zmiany liczby vertexów, tzn. jedna niech ma zamknięte oczy/oko, druga grymas na buzi i tak dalej. Potem wracasz do głównej główki i ładujesz do morphera targety, czyli główki które wcześniej edytowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności