Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym ożywić trochę twarz mojego modelu który przedstawiam poniżej:

 

[ATTACH=CONFIG]89512[/ATTACH]

 

Pierwsze pytanie to takie czy w ogóle ta siatka ma jakikolwiek sens, czy to jakaś totalna tragedia??

 

Kolejne dotyczy techniki animacji sądzę że najlepszy w tym przypadku będzie morph. Chodzi mi o animacje płaską, czyli usta będą poruszać się tak jak w Southparku: http://www.youtube.com/watch?v=lhWIWNo8TmA.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Do animki w stylu Southpark siatka ok. Metoda - masz rację - morpher będzie najwygodniejszy. Wywal na razie turbo smootha, skopiuj z 5 razy głowę, wrzuć morphera na bazę, na to turbo smooth. Edytuj główki, oczywiście bez zmiany liczby vertexów, tzn. jedna niech ma zamknięte oczy/oko, druga grymas na buzi i tak dalej. Potem wracasz do głównej główki i ładujesz do morphera targety, czyli główki które wcześniej edytowałeś.

Napisano
  • Autor

jaka metoda animacji jest latwiejsza i wygodniejsza na Bones ręcznie czy CAT bones??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności