ilikeart Napisano 26 Luty 2013 Share Napisano 26 Luty 2013 Hej, Pierwszy raz pochodzę do teksturowania postaci. Chciałem przy użyciu opcji Quick Peel rozwinąć siatkę modelu na 2d. Problem jest taki, że przeszkadzają mi w tym Map Seams - włączenie opcji Quick Peel sprawia że całość to wielki bałagan - mimo, że w opcji Display Map Seams są odznaczone. Czy mogę je jakoś usunąć? Co w moim modelu może być nie tak, że wyglądają tak jak wyglądają? (pewnie nie powinny) Chciałbym, żeby tylko szwy które sam narysowałem (peel seams) były tymi, po których model zostanie rozpięty do 2d. Załączam zdjęcia - mam nadzieję, że sensownie wytłumaczyłem problem. Pozdrawiam, Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 26 Luty 2013 Share Napisano 26 Luty 2013 Te zielone? Wrzuć modyfikator UVW mapping clear. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ilikeart Napisano 26 Luty 2013 Autor Share Napisano 26 Luty 2013 Dzięki ziom :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się