ilikeart Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Hej, Pierwszy raz pochodzę do teksturowania postaci. Chciałem przy użyciu opcji Quick Peel rozwinąć siatkę modelu na 2d. Problem jest taki, że przeszkadzają mi w tym Map Seams - włączenie opcji Quick Peel sprawia że całość to wielki bałagan - mimo, że w opcji Display Map Seams są odznaczone. Czy mogę je jakoś usunąć? Co w moim modelu może być nie tak, że wyglądają tak jak wyglądają? (pewnie nie powinny) Chciałbym, żeby tylko szwy które sam narysowałem (peel seams) były tymi, po których model zostanie rozpięty do 2d. Załączam zdjęcia - mam nadzieję, że sensownie wytłumaczyłem problem. Pozdrawiam, Wiktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Te zielone? Wrzuć modyfikator UVW mapping clear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilikeart Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Dzięki ziom :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now