Skocz do zawartości

Czy ten zestaw bedzie w porządku?


Misiek90

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Jestem studentem archi i mam zamiar za kilka dni zamówić sobie zestaw. Do czego będzie używany? Do wszystkiego icon_smile.gif Czyli AutoCAD, 3ds max, Photoshop, Illustrator, może Revit.

 

Z pomocą ludzi z forów komputerowych ułożyłem taki zestaw: http://www.morele.net/inventory/info/GJqav8/

 

Wszystko mi się podoba, tylko nie wiem, czy aby na pewno HD7950 będzie dobrą grafiką do tych celów. Czytałem tu i ówdzie, ze lepiej ponoć Nvidia współpracuje z produktami Autodesku.

Na jednym z forów komputerowych dostałem odpowiedź, że że Nvidia obniża swoja wydajność w tych zastosowaniach i trzeba kupić Quadro,a w Radeonach tego nie ma (obniżania wydajności).

 

Cały zestaw chce kupić na morele.net bo tam za 1 zł składają i wysyłają. A lepsze karty Quadro na morelach przekraczają mój budżet.

Co do Nvidii w budżecie się mieści GTX660 Ti, nic droższego.

 

Proszę o opinię na ten temat kogoś kto ma doświadczenie w tej kwestii i jest tu ekspertem icon_smile.gif Bo chciałbym zamówić praktycznie jutro/pojutrze. A nie chcę żałować wyboru przez 4 lata.

Edytowane przez Misiek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

za eksperta się nie uznaję ale zestaw chyba okay :)

można by pamięci trochę szybsze zapodać. jakieś 1600

proc ciekawy... nie wiedziałem że takie xeony są :) choć podkręcać sie go pewnie nie da...

jak chcesz zaoszczędzić to kup tańszą grafe, moim zdaniem lekki overkill ale ja w gry nie gram ;)

dorzuć jeszcze do tej budy jakieś ciche wentylatory (coś o czym zawsze sie zapomina a potem przychodzi lato i jest problem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach