Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

............................

Edytowane przez jopa

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć.

 

Najpierw kwestia dopasowania perspektywy. Zobacz np. tutaj:

http://www.workshop.mintviz.com/tutorials/autodesk-3ds-max-and-vray-camera-matching-part-one/

 

Potem rzeczywiście możesz sobie stworzyć plane, na którym będziesz animował bipeda. Przyda Ci się to potem do cienia, który będzie można wrzucić na film. Ale to dalsza sprawa, najpierw camera matching.

Napisano
  • Autor

...............................

Edytowane przez jopa

Napisano

Nie. Karton jest oryginalny, z filmu. Jest to po prostu odnośnik, dzięki któremu poprawnie można ustawić kamerę, perspektywę i tak dalej. Musisz znaleźć coś takiego na swoim filmiku, dzięki czemu będziesz mógł dopasować kamerę.

 

Co do błędu - najprawdopodobniej dotyczy karty graficznej/sterownika. Na jakim sprzęcie siedzisz? Grafika ATI? Napisz też, jaka wersja Maxa i jakiego sterownika wyświetlania używasz.

Napisano
  • Autor

------------------

Grafika to GeForce 8800 GTX - Direct3D 9.0

 

Wersja 3ds maxa to 2010

Napisano

Zainstaluj sobie najnowsze sterowniki do karty, ew. sprawdź czy tak samo będzie się zachowywać na sterowniku OpenGl.

Napisano
  • Autor

................................

Edytowane przez jopa

Napisano
  • Autor

.............................

Edytowane przez jopa

Napisano
  • Autor

...............................

Edytowane przez jopa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności