Napisano 27 Luty 201312 l Cześć. Najpierw kwestia dopasowania perspektywy. Zobacz np. tutaj: http://www.workshop.mintviz.com/tutorials/autodesk-3ds-max-and-vray-camera-matching-part-one/ Potem rzeczywiście możesz sobie stworzyć plane, na którym będziesz animował bipeda. Przyda Ci się to potem do cienia, który będzie można wrzucić na film. Ale to dalsza sprawa, najpierw camera matching.
Napisano 27 Luty 201312 l Autor ............................... Edytowane 17 Kwiecień 201311 l przez jopa
Napisano 27 Luty 201312 l Nie. Karton jest oryginalny, z filmu. Jest to po prostu odnośnik, dzięki któremu poprawnie można ustawić kamerę, perspektywę i tak dalej. Musisz znaleźć coś takiego na swoim filmiku, dzięki czemu będziesz mógł dopasować kamerę. Co do błędu - najprawdopodobniej dotyczy karty graficznej/sterownika. Na jakim sprzęcie siedzisz? Grafika ATI? Napisz też, jaka wersja Maxa i jakiego sterownika wyświetlania używasz.
Napisano 27 Luty 201312 l Autor ------------------ Grafika to GeForce 8800 GTX - Direct3D 9.0 Wersja 3ds maxa to 2010
Napisano 27 Luty 201312 l Zainstaluj sobie najnowsze sterowniki do karty, ew. sprawdź czy tak samo będzie się zachowywać na sterowniku OpenGl.
Napisano 5 Marzec 201312 l Autor ................................ Edytowane 17 Kwiecień 201311 l przez jopa
Napisano 8 Marzec 201312 l Autor ............................. Edytowane 17 Kwiecień 201311 l przez jopa
Napisano 8 Marzec 201312 l Autor ............................... Edytowane 17 Kwiecień 201311 l przez jopa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto