Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie znacie może jakiegoś skryptu czy czegoś takiego, który to umożliwia? Właściwie quad-draw z NEXa by się nadawał gdyby nie to, że nie potrafi snapować do krzywych.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie ma, sprawdzałem już ;) Ma quad draw ale do poly w retopo. Można użyć w co prawda creative polygon tooli i apendet polygon tooli ale to strasznie wolne, bo muszę na każdy apendet 3. razy kliknąć.

Napisano

No to nie umiem Ci doradzić. Wiesz nie wiem o co dokładnie ci chodzi ale nie dzialaloby to jakbys np. z tych krzywych zrobil sobie tymczasowego nurbasa przez loft i na nim dzialal z quad-draw, tylko ze tez pewnie roboty było z konwertowaniem nurbs do poly, później retopo.

Swoja droga pracowales z NEX-em i z Diament? Co jest lepsze? Bo zastanawiam się wlasnie nad kupnem ktoregos z nich.

Napisano

Diamentem nie bardzo ale bardzo fajnie funkcje wyglądają. A NEX jest czasem bardzo fajny ale ani maykowego bavela nie naprawia a program często sie przez niego sypie. Przynajmniej u mnie.

 

Co do metody o, której mówisz to samo osiągne tworząc geo i snapując vertexy do krzywych. No nic pozostaje kiedyś samemu spróbować napisać coś takiego :P Kieeeedyś...

Napisano

Heh, to jak napiszesz to daj znac :))).

Tak bardziej zainteresowal mnie Diament z jego Brush Based Modeling i opcjami UV, chociaż maya nie stoi z UV-kami zle.

A co do Twojego problemu to może ktoś się jeszcze odezwie z jakims skryptem.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności