Skocz do zawartości

Quad-draw dla krzywych?


legomir

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

No to nie umiem Ci doradzić. Wiesz nie wiem o co dokładnie ci chodzi ale nie dzialaloby to jakbys np. z tych krzywych zrobil sobie tymczasowego nurbasa przez loft i na nim dzialal z quad-draw, tylko ze tez pewnie roboty było z konwertowaniem nurbs do poly, później retopo.

Swoja droga pracowales z NEX-em i z Diament? Co jest lepsze? Bo zastanawiam się wlasnie nad kupnem ktoregos z nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diamentem nie bardzo ale bardzo fajnie funkcje wyglądają. A NEX jest czasem bardzo fajny ale ani maykowego bavela nie naprawia a program często sie przez niego sypie. Przynajmniej u mnie.

 

Co do metody o, której mówisz to samo osiągne tworząc geo i snapując vertexy do krzywych. No nic pozostaje kiedyś samemu spróbować napisać coś takiego :P Kieeeedyś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, to jak napiszesz to daj znac :))).

Tak bardziej zainteresowal mnie Diament z jego Brush Based Modeling i opcjami UV, chociaż maya nie stoi z UV-kami zle.

A co do Twojego problemu to może ktoś się jeszcze odezwie z jakims skryptem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności