Jump to content

Quad-draw dla krzywych?


legomir
 Share

Recommended Posts

No to nie umiem Ci doradzić. Wiesz nie wiem o co dokładnie ci chodzi ale nie dzialaloby to jakbys np. z tych krzywych zrobil sobie tymczasowego nurbasa przez loft i na nim dzialal z quad-draw, tylko ze tez pewnie roboty było z konwertowaniem nurbs do poly, później retopo.

Swoja droga pracowales z NEX-em i z Diament? Co jest lepsze? Bo zastanawiam się wlasnie nad kupnem ktoregos z nich.

Link to comment
Share on other sites

Diamentem nie bardzo ale bardzo fajnie funkcje wyglądają. A NEX jest czasem bardzo fajny ale ani maykowego bavela nie naprawia a program często sie przez niego sypie. Przynajmniej u mnie.

 

Co do metody o, której mówisz to samo osiągne tworząc geo i snapując vertexy do krzywych. No nic pozostaje kiedyś samemu spróbować napisać coś takiego :P Kieeeedyś...

Link to comment
Share on other sites

Heh, to jak napiszesz to daj znac :))).

Tak bardziej zainteresowal mnie Diament z jego Brush Based Modeling i opcjami UV, chociaż maya nie stoi z UV-kami zle.

A co do Twojego problemu to może ktoś się jeszcze odezwie z jakims skryptem.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy