legomir Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Nie znacie może jakiegoś skryptu czy czegoś takiego, który to umożliwia? Właściwie quad-draw z NEXa by się nadawał gdyby nie to, że nie potrafi snapować do krzywych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Jest plugin do mayi o nazwie Diamant Tools: http://rd3d.com/dtools/?page_id=29. Cos podobnego do NEX'a ale nie jestem pewien czy ma opcje, której potrzebujesz. Musisz popatrzeć na stonce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted March 2, 2013 Author Share Posted March 2, 2013 Nie ma, sprawdzałem już ;) Ma quad draw ale do poly w retopo. Można użyć w co prawda creative polygon tooli i apendet polygon tooli ale to strasznie wolne, bo muszę na każdy apendet 3. razy kliknąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 No to nie umiem Ci doradzić. Wiesz nie wiem o co dokładnie ci chodzi ale nie dzialaloby to jakbys np. z tych krzywych zrobil sobie tymczasowego nurbasa przez loft i na nim dzialal z quad-draw, tylko ze tez pewnie roboty było z konwertowaniem nurbs do poly, później retopo. Swoja droga pracowales z NEX-em i z Diament? Co jest lepsze? Bo zastanawiam się wlasnie nad kupnem ktoregos z nich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted March 2, 2013 Author Share Posted March 2, 2013 Diamentem nie bardzo ale bardzo fajnie funkcje wyglądają. A NEX jest czasem bardzo fajny ale ani maykowego bavela nie naprawia a program często sie przez niego sypie. Przynajmniej u mnie. Co do metody o, której mówisz to samo osiągne tworząc geo i snapując vertexy do krzywych. No nic pozostaje kiedyś samemu spróbować napisać coś takiego :P Kieeeedyś... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Heh, to jak napiszesz to daj znac :))). Tak bardziej zainteresowal mnie Diament z jego Brush Based Modeling i opcjami UV, chociaż maya nie stoi z UV-kami zle. A co do Twojego problemu to może ktoś się jeszcze odezwie z jakims skryptem. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now