ftorek Napisano 5 Marzec 2013 Napisano 5 Marzec 2013 (edytowane) Witam - po dlugich bojach - takie wystukalem: Ciut ponad 5k trojkatow (pewnie jakies 500 bym urwal - ale juz mam tego grzyba dosc :), mapy 2k grzyby (color, emissive) + 1k podstawka (color + spec) Wszystkie rendery z Marmoseta - zawiodlem sie na wyswietlaniu kanalu alpha - kiszka troche z sortowaniem i swiatlami... musze obadac xoliul'a do maxa :) piszcie co myslicie :) dzieki i pozdrawiam f. [ATTACH=CONFIG]89675[/ATTACH] i jeszcze mapki Edytowane 5 Marzec 2013 przez ftorek
marcinW Napisano 6 Marzec 2013 Napisano 6 Marzec 2013 Mega :D Wiadomość, która została wpisana jest zbyt krótka. Musi zawierać co najmniej 10 znaków
Coyote Napisano 6 Marzec 2013 Napisano 6 Marzec 2013 bardzo mi się podoba, ale można by było przyciąć na geometrii i tekstury inaczej upchać bo grzybki praktycznie sie nie różnią...
bolitic Napisano 6 Marzec 2013 Napisano 6 Marzec 2013 Rzeczywiscie można przyciąć na geometrii, ale poza tym... wspaniały model i tekstury
ftorek Napisano 6 Marzec 2013 Autor Napisano 6 Marzec 2013 dzieki panowie za komenty, cieszem siem ze sie podoba :) Coyote -> no masz racje - ale w pewnym momencie stracilem rachube z geometria - za duzo mam na podstawce a za malo na kapeluszach - no i generalnie daloby sie jakie 500 trojkatow urwac a nawet wiecej jakby porzadnie przysiąść :) co do texturki - tez masz racje :) ale jak narazie wole nie kombinowac za bardzo - to moj drugi model ze sculptem i normalnymi wiec co do jakis grubszych optymalizacji na razie nie zagladam (mam dużo urwania głowy z innymi sprawami) - ale w sumie to moglem mniejszego grzybka ciut inaczej pokolorowac boiltic - dzięki mirach - kope lat :D pozdrawiam f.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się