Jump to content

Gruba ryba czyli restauracja w centrum miasta


Recommended Posts

Witam wszystkich właśnie pracuję nad wizualizacją wnętrza restauracji, jest to mój któryś z kolei projekt wnętrza w którym staram się uzyskać maxymalny fotorealizm, niestety efekt widoczny na załączonych obrazkach nie bardzo mnie satysfakcjonuje. Szukam porady w co mogę zaingerować by nadać większy realizm scenie, czy problem tkwi w oświetleniu, czy w materiałach. Zarzucam też screen ustawień. Drugi problem to problem plam, które tworzą się na sztukaterii przysufitowej, borykam się z tym od dłuższego czasu, ale niestety nie wiem nadal z czego to może wynikać, ktoś ma jakiś pomysł?

01_1_zpsf4148600.jpg

02_zpsc4a24280.jpg

03-2_zpsb22223fd.jpg

04-2_zps3d892057.jpg

USTAWIENIAGRUBARYBA_zps1d3d8738.jpg

[ATTACH=CONFIG]89678[/ATTACH]

Link to comment
Share on other sites

Dobre, dobrze położone tekstury to podstawa :) Co plam za wiele nie pomogę, bo V-ray'a się jeszcze nie tykałem a i w Mayce raczej siedzę nie Max'ie.

Ale pomimo, że się nie znam to się wypowiem ^^

Pogrzebałbym w Indirect Lighting, emisji/ustawieniach fotonów jeśli takie coś tam masz i może gdzieś w samplach ^^

 

Mimo wszystko poczekałbym chwile, ktoś kompetentny pewno się odezwie ^^

Link to comment
Share on other sites

Ja zawsze radzę sobie z takimi plamami podwyższając Irradiance Map - HSph. subdivs i zauważyłem, że nie opłaca się zwiększać za bardzo interpolations samples, więc w twoim wypadku zmieniłbym HSph na 65 - 70 a inter. samples na 25. Przyjmuje, że w oknach masz już vray lights z opcją skylight portal i sampling odpowiednio wysoki z oświetleniu. Dla pewności możesz pokazać nastawy oświetlenia. Albo zwiększyć global subdivs multiplayer do 2.0 w DMC samplerze. Pewnie bardziej doświadczeniu użytkownicy forum, będą mieli cenniejsze uwagi.

Link to comment
Share on other sites

vray dmc sampler zmień parametr noise treshold na 0,005 lub nawet 0,001 ale to się odbije na prędkości renderu, co do plam jeśli nie pomoże porada lukisa, zastosuj bruteforce. Wywal ao, wyrenderuj sobie ten pass oddzielnie i wykorzystaj do postprodukcji ;)Ogólnie podałbyś parametry światła bo tak jest trudno ci coś radzić dodatkowo

Link to comment
Share on other sites

Witajcie, witajcie przy dużej pomocy użytkownika Fargate, udało mi się uzyskać następujący efekt. Jak wg was to wygląda? Czy dałoby rade coś więcej wyciągnąć z tej sceny, co dodałoby więcej realizmu? Czy są rzeczy które rzucają się na pierwszy rzut oka i was odrzuca patrząc na jakość wizualizacji? Pozdrawiam !

 

render01_zps1bcf07c1.jpg

render02_zpscf452517.jpg

render03_zpsf392637e.jpg

render04_zps8baf57b6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy