kowalskikamil Napisano 5 Marzec 2013 Napisano 5 Marzec 2013 Witam wszystkich właśnie pracuję nad wizualizacją wnętrza restauracji, jest to mój któryś z kolei projekt wnętrza w którym staram się uzyskać maxymalny fotorealizm, niestety efekt widoczny na załączonych obrazkach nie bardzo mnie satysfakcjonuje. Szukam porady w co mogę zaingerować by nadać większy realizm scenie, czy problem tkwi w oświetleniu, czy w materiałach. Zarzucam też screen ustawień. Drugi problem to problem plam, które tworzą się na sztukaterii przysufitowej, borykam się z tym od dłuższego czasu, ale niestety nie wiem nadal z czego to może wynikać, ktoś ma jakiś pomysł? [ATTACH=CONFIG]89678[/ATTACH]
PietiaX Napisano 5 Marzec 2013 Napisano 5 Marzec 2013 Dobre, dobrze położone tekstury to podstawa :) Co plam za wiele nie pomogę, bo V-ray'a się jeszcze nie tykałem a i w Mayce raczej siedzę nie Max'ie. Ale pomimo, że się nie znam to się wypowiem ^^ Pogrzebałbym w Indirect Lighting, emisji/ustawieniach fotonów jeśli takie coś tam masz i może gdzieś w samplach ^^ Mimo wszystko poczekałbym chwile, ktoś kompetentny pewno się odezwie ^^
kowalskikamil Napisano 6 Marzec 2013 Autor Napisano 6 Marzec 2013 Ok dzięki za radę, coś próbowałem, niestety nie wiele się zmieniło plamy jak były tak są... ktoś ma jakiś pomysł w czym tkwi problem ?
lukis8787 Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 Ja zawsze radzę sobie z takimi plamami podwyższając Irradiance Map - HSph. subdivs i zauważyłem, że nie opłaca się zwiększać za bardzo interpolations samples, więc w twoim wypadku zmieniłbym HSph na 65 - 70 a inter. samples na 25. Przyjmuje, że w oknach masz już vray lights z opcją skylight portal i sampling odpowiednio wysoki z oświetleniu. Dla pewności możesz pokazać nastawy oświetlenia. Albo zwiększyć global subdivs multiplayer do 2.0 w DMC samplerze. Pewnie bardziej doświadczeniu użytkownicy forum, będą mieli cenniejsze uwagi.
shadowsexpe Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 vray dmc sampler zmień parametr noise treshold na 0,005 lub nawet 0,001 ale to się odbije na prędkości renderu, co do plam jeśli nie pomoże porada lukisa, zastosuj bruteforce. Wywal ao, wyrenderuj sobie ten pass oddzielnie i wykorzystaj do postprodukcji ;)Ogólnie podałbyś parametry światła bo tak jest trudno ci coś radzić dodatkowo
kowalskikamil Napisano 26 Marzec 2013 Autor Napisano 26 Marzec 2013 Witajcie, witajcie przy dużej pomocy użytkownika Fargate, udało mi się uzyskać następujący efekt. Jak wg was to wygląda? Czy dałoby rade coś więcej wyciągnąć z tej sceny, co dodałoby więcej realizmu? Czy są rzeczy które rzucają się na pierwszy rzut oka i was odrzuca patrząc na jakość wizualizacji? Pozdrawiam !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się