Tazio Napisano 7 Marzec 2013 Share Napisano 7 Marzec 2013 Witam. Robię pewną robótkę w TP. Na miejscu kolizji particla z UDeflectorem powstaje particel z przyłączonym geom instance (sfera). To działa ok. Potem do vertexów sfery za pomocą surface pos dodaje particle (red). I mam Sfere która na miejscu vertexów ma particle (Red). Potem zrobilem animacje skalowania sfery w momencie kolizji (sphere group/particle age/timer/size) Rezultat sfera pojawia się za każdym razem gdy nastepuje kolizja i skaluje się z małego rozmiaru do dużego. I to wszystko dziala także dobrze. Problem pojawia się z particlami przyczepionymi do sfery. Albo znikają albo pojawiają się w innym miejsu na przeskalowanej kuli. Czy jest ktoś w stanie wyjasnic mi jak to obejść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazio Napisano 8 Marzec 2013 Autor Share Napisano 8 Marzec 2013 Zrobiłem. Odpowiedź na tę zawiłą zagadkę (jakby ktoś potrzebował) brzmi: Set Reference i Get Reference :) I śmigam dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 10 Marzec 2013 Share Napisano 10 Marzec 2013 memory i pattach tez by zadzilaly, ale podejzewam ze nie uzywasz partilce data stad te problemy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazio Napisano 10 Marzec 2013 Autor Share Napisano 10 Marzec 2013 No widzisz, to źle podejrzewasz. Z memory korzystam praktycznie przy kazdym projekcie, a przynajmniej staram sie mieć taki nawyk. Probowałem tego też. I wiem że tak się da. Po prostu to rozwiązanie odkrylem szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się