Skocz do zawartości

Thinking Particles - surface Pos/Timer pomoc.


Tazio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Robię pewną robótkę w TP.

Na miejscu kolizji particla z UDeflectorem

powstaje particel z przyłączonym geom instance (sfera).

To działa ok. Potem do vertexów sfery za pomocą surface pos

dodaje particle (red). I mam Sfere która na miejscu vertexów ma particle (Red).

Potem zrobilem animacje skalowania sfery w momencie kolizji (sphere group/particle age/timer/size)

Rezultat sfera pojawia się za każdym razem gdy nastepuje kolizja

i skaluje się z małego rozmiaru do dużego.

I to wszystko dziala także dobrze.

Problem pojawia się z particlami przyczepionymi do sfery.

Albo znikają albo pojawiają się w innym miejsu na przeskalowanej kuli.

Czy jest ktoś w stanie wyjasnic mi jak to obejść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No widzisz, to źle podejrzewasz.

Z memory korzystam praktycznie przy kazdym projekcie,

a przynajmniej staram sie mieć taki nawyk.

Probowałem tego też. I wiem że tak się da.

Po prostu to rozwiązanie odkrylem szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności