Tazio Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Witam. Robię pewną robótkę w TP. Na miejscu kolizji particla z UDeflectorem powstaje particel z przyłączonym geom instance (sfera). To działa ok. Potem do vertexów sfery za pomocą surface pos dodaje particle (red). I mam Sfere która na miejscu vertexów ma particle (Red). Potem zrobilem animacje skalowania sfery w momencie kolizji (sphere group/particle age/timer/size) Rezultat sfera pojawia się za każdym razem gdy nastepuje kolizja i skaluje się z małego rozmiaru do dużego. I to wszystko dziala także dobrze. Problem pojawia się z particlami przyczepionymi do sfery. Albo znikają albo pojawiają się w innym miejsu na przeskalowanej kuli. Czy jest ktoś w stanie wyjasnic mi jak to obejść? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazio Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Zrobiłem. Odpowiedź na tę zawiłą zagadkę (jakby ktoś potrzebował) brzmi: Set Reference i Get Reference :) I śmigam dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 memory i pattach tez by zadzilaly, ale podejzewam ze nie uzywasz partilce data stad te problemy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazio Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 No widzisz, to źle podejrzewasz. Z memory korzystam praktycznie przy kazdym projekcie, a przynajmniej staram sie mieć taki nawyk. Probowałem tego też. I wiem że tak się da. Po prostu to rozwiązanie odkrylem szybciej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now