Jump to content

Thinking Particles - surface Pos/Timer pomoc.


Tazio
 Share

Recommended Posts

Witam.

Robię pewną robótkę w TP.

Na miejscu kolizji particla z UDeflectorem

powstaje particel z przyłączonym geom instance (sfera).

To działa ok. Potem do vertexów sfery za pomocą surface pos

dodaje particle (red). I mam Sfere która na miejscu vertexów ma particle (Red).

Potem zrobilem animacje skalowania sfery w momencie kolizji (sphere group/particle age/timer/size)

Rezultat sfera pojawia się za każdym razem gdy nastepuje kolizja

i skaluje się z małego rozmiaru do dużego.

I to wszystko dziala także dobrze.

Problem pojawia się z particlami przyczepionymi do sfery.

Albo znikają albo pojawiają się w innym miejsu na przeskalowanej kuli.

Czy jest ktoś w stanie wyjasnic mi jak to obejść?

Link to comment
Share on other sites

No widzisz, to źle podejrzewasz.

Z memory korzystam praktycznie przy kazdym projekcie,

a przynajmniej staram sie mieć taki nawyk.

Probowałem tego też. I wiem że tak się da.

Po prostu to rozwiązanie odkrylem szybciej.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy