Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Robię pewną robótkę w TP.

Na miejscu kolizji particla z UDeflectorem

powstaje particel z przyłączonym geom instance (sfera).

To działa ok. Potem do vertexów sfery za pomocą surface pos

dodaje particle (red). I mam Sfere która na miejscu vertexów ma particle (Red).

Potem zrobilem animacje skalowania sfery w momencie kolizji (sphere group/particle age/timer/size)

Rezultat sfera pojawia się za każdym razem gdy nastepuje kolizja

i skaluje się z małego rozmiaru do dużego.

I to wszystko dziala także dobrze.

Problem pojawia się z particlami przyczepionymi do sfery.

Albo znikają albo pojawiają się w innym miejsu na przeskalowanej kuli.

Czy jest ktoś w stanie wyjasnic mi jak to obejść?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 893
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Zrobiłem.

Odpowiedź na tę zawiłą zagadkę (jakby ktoś potrzebował) brzmi:

Set Reference i Get Reference :)

I śmigam dalej

Napisano

memory i pattach tez by zadzilaly, ale podejzewam ze nie uzywasz partilce data stad te problemy:)

Napisano
  • Autor

No widzisz, to źle podejrzewasz.

Z memory korzystam praktycznie przy kazdym projekcie,

a przynajmniej staram sie mieć taki nawyk.

Probowałem tego też. I wiem że tak się da.

Po prostu to rozwiązanie odkrylem szybciej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności