Napisano 7 Marzec 201312 l Witam. Robię pewną robótkę w TP. Na miejscu kolizji particla z UDeflectorem powstaje particel z przyłączonym geom instance (sfera). To działa ok. Potem do vertexów sfery za pomocą surface pos dodaje particle (red). I mam Sfere która na miejscu vertexów ma particle (Red). Potem zrobilem animacje skalowania sfery w momencie kolizji (sphere group/particle age/timer/size) Rezultat sfera pojawia się za każdym razem gdy nastepuje kolizja i skaluje się z małego rozmiaru do dużego. I to wszystko dziala także dobrze. Problem pojawia się z particlami przyczepionymi do sfery. Albo znikają albo pojawiają się w innym miejsu na przeskalowanej kuli. Czy jest ktoś w stanie wyjasnic mi jak to obejść?
Napisano 8 Marzec 201312 l Autor Zrobiłem. Odpowiedź na tę zawiłą zagadkę (jakby ktoś potrzebował) brzmi: Set Reference i Get Reference :) I śmigam dalej
Napisano 10 Marzec 201312 l memory i pattach tez by zadzilaly, ale podejzewam ze nie uzywasz partilce data stad te problemy:)
Napisano 10 Marzec 201312 l Autor No widzisz, to źle podejrzewasz. Z memory korzystam praktycznie przy kazdym projekcie, a przynajmniej staram sie mieć taki nawyk. Probowałem tego też. I wiem że tak się da. Po prostu to rozwiązanie odkrylem szybciej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto