Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na wstępie powiem że nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie, więc jak coś nie tak to sory.

Mojepytanie dotyczy rigowania.

Czy można rigować [człeko kształtne posatacie w maya, 3ds max] za pomocą matchmover-a?

Oraz co jest lepsze matchmover czy boujou?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo zastanawiałem się nad tym jak usprzwnić/polepszyć/etc.. Rigowanie w maya lub 3ds max. Niby jest kinect ale podobno nie jest to najlepsze rozwiąznie.

Napisano

No to stary do riggowania Matchmover/Bonjou czy inne takie nic nie mają. Riggowanie to zrobienie kości i modyfikowaniu nimi geometrii i nic więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności