Napisano 8 Marzec 201312 l Na wstępie powiem że nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie, więc jak coś nie tak to sory. Mojepytanie dotyczy rigowania. Czy można rigować [człeko kształtne posatacie w maya, 3ds max] za pomocą matchmover-a? Oraz co jest lepsze matchmover czy boujou?
Napisano 8 Marzec 201312 l Matchmover i Boujou to sa programy do trackowania 3d, nie maja nic wspolnego z rigowaniem...
Napisano 9 Marzec 201312 l Autor Bo zastanawiałem się nad tym jak usprzwnić/polepszyć/etc.. Rigowanie w maya lub 3ds max. Niby jest kinect ale podobno nie jest to najlepsze rozwiąznie.
Napisano 9 Marzec 201312 l Oo Co ma kinect do riggowania? Do animacji okey, ale do riggowania? Jak chcesz humanoidy riggować to w mayce masz Human IK
Napisano 9 Marzec 201312 l Z tego co piszesz to mam wrazenie ze nie masz pojecia co znaczy "rigowanie"
Napisano 9 Marzec 201312 l Autor Cały czas mylę pojęcia animacja / rigowanie. Chodzi mi o animacje zrigowanej postaci.
Napisano 9 Marzec 201312 l No to stary do riggowania Matchmover/Bonjou czy inne takie nic nie mają. Riggowanie to zrobienie kości i modyfikowaniu nimi geometrii i nic więcej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto