P.I.W.O. Napisano 8 Marzec 2013 Napisano 8 Marzec 2013 Na wstępie powiem że nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie, więc jak coś nie tak to sory. Mojepytanie dotyczy rigowania. Czy można rigować [człeko kształtne posatacie w maya, 3ds max] za pomocą matchmover-a? Oraz co jest lepsze matchmover czy boujou?
mirach Napisano 8 Marzec 2013 Napisano 8 Marzec 2013 Matchmover i Boujou to sa programy do trackowania 3d, nie maja nic wspolnego z rigowaniem...
P.I.W.O. Napisano 9 Marzec 2013 Autor Napisano 9 Marzec 2013 Bo zastanawiałem się nad tym jak usprzwnić/polepszyć/etc.. Rigowanie w maya lub 3ds max. Niby jest kinect ale podobno nie jest to najlepsze rozwiąznie.
legomir Napisano 9 Marzec 2013 Napisano 9 Marzec 2013 Oo Co ma kinect do riggowania? Do animacji okey, ale do riggowania? Jak chcesz humanoidy riggować to w mayce masz Human IK
mirach Napisano 9 Marzec 2013 Napisano 9 Marzec 2013 Z tego co piszesz to mam wrazenie ze nie masz pojecia co znaczy "rigowanie"
P.I.W.O. Napisano 9 Marzec 2013 Autor Napisano 9 Marzec 2013 Cały czas mylę pojęcia animacja / rigowanie. Chodzi mi o animacje zrigowanej postaci.
legomir Napisano 9 Marzec 2013 Napisano 9 Marzec 2013 No to stary do riggowania Matchmover/Bonjou czy inne takie nic nie mają. Riggowanie to zrobienie kości i modyfikowaniu nimi geometrii i nic więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się