tomjacki Napisano 12 Marzec 2013 Share Napisano 12 Marzec 2013 Potrzebuję wymodelować taką siatkę i szczerze nie bardzo wiem jak to ugryźć. Jakieś wskazówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 12 Marzec 2013 Share Napisano 12 Marzec 2013 Kilka sposobów: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=86468 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 Albo najlepszą metodą - "na śmierdzącego lenia";) http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/wirefence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 14 Marzec 2013 Share Napisano 14 Marzec 2013 Moim zdaniem, jeśli siatka jest na drugim planie to najlepiej byłoby wymodelować fragment takiej siatki i zrobić z niej displacement map tak jak tutaj: http://www.characterink.com/2010/10/06/tutorial-displacement-map-chain-mail/ a potem Twoja siatka to tylko plane:) oszczędzasz w ten sposób polygony. Tylo musisz pamietać o dokładnym cięciu takiej siatki w photoshsopie, żeby nie było widać łączeń powielania tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi