tomjacki Napisano 12 Marzec 2013 Napisano 12 Marzec 2013 Potrzebuję wymodelować taką siatkę i szczerze nie bardzo wiem jak to ugryźć. Jakieś wskazówki?
legomir Napisano 12 Marzec 2013 Napisano 12 Marzec 2013 Kilka sposobów: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=86468
mafida Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Albo najlepszą metodą - "na śmierdzącego lenia";) http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/wirefence
Gość kakaku Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Moim zdaniem, jeśli siatka jest na drugim planie to najlepiej byłoby wymodelować fragment takiej siatki i zrobić z niej displacement map tak jak tutaj: http://www.characterink.com/2010/10/06/tutorial-displacement-map-chain-mail/ a potem Twoja siatka to tylko plane:) oszczędzasz w ten sposób polygony. Tylo musisz pamietać o dokładnym cięciu takiej siatki w photoshsopie, żeby nie było widać łączeń powielania tekstur.
Rekomendowane odpowiedzi