Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, jako że jestem nowym użytkownikiem tego forum pragnę się przywitać ;) Na wstępie zaznaczam że grafiką zajmuję się od połowy roku 3D/2D/Design. Jest to mój drugi samochód więc proszę o wyrozumiałość. Pierwszego nie skończyłem bo nie chciało mi się już do niego podchodzić ( Audi r8 ). Pracuje w Cinema 4D ale za jakiś czas będę próbował przeskoczyć na 3Dmaxa ponieważ jest więcej zgłoszeń pracy z tym softem, a chciałbym aby w przyszłości to była moja praca. Tak więc potrzebuje mocnego kopa i pełno nauki. Motywacji nie potrzebuje bo postawiony mam cel z którego nie zrezygnuję ! ;)Tak więc zaczynamy zacząłem od "szkicu". Niestety na takiego blueprinta trafiłem że o boku mogłem zapomnieć aby było równo z przodem. Nie wymiarowy zly blueprint jak nic, ale pomęczyłem się i mam nadzieję że warto ;) Pozdrawiam

Początek, polygony z blueprinta fogl.jpg

V2. Nurbsekaz.jpg

Podgląd bez nurbsatnxe.jpg

Podgląd z nurbsemlksc.jpg

Extrudowanie + nurbs sub 2jhjl.jpg

Podglądtlml.jpg

Modelowanie przodu nurbs sub 2uelp.jpg

Modelowanie zderzaka przedniegooznw.jpg

Podgląddzhg.jpg

Siatkaovuo.jpg

Światławsnx.jpg

Felgaalpg.jpg

letb.jpg

Tymczasowy Podgląd: bijo.jpg

Kończenie świateł ( aktualny stan samochodu )qazn.jpg

Siatka: qydr.jpg

Proszę o komentarze, czy dobrze zacząłem i czy na razie dobrze się sprawuję ;) Myślę nad czarnozielonymi kolorami, neony, spoilery i takie tam różnę co mi do głowy wpadnie. Mam nadzieję że jak ten skończę to następne będą co raz lepsze ;p

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie mam na koncie jeszcze żadnego samochodu więc nie musisz mnie słuchać, ale całość wygląda jak ulepiona z plasteliny. Radzę Ci zacząć od nowa. Siatka bazy jest zdecydowanie za rzadka i nierównomiernie rozłożona. Polecam Ci tutorial Bergera o modelowaniu Audi A4. Swoją drogą tuningowanie Ferrari to dla mnie herezja :)

Napisano (edytowane)

Slim_ wyobraźnia działa ;) To że jest jak zlepiona z plasteliny wina studia czy też fresnelu w ktorym dałem 20% rozmycia. Nie chcę robić od początku wszystko zawsze można poprawić. Mówisz tak jakbym miał zacząć na poziomie profesjonalisty który klepie ferrari na śniadanie ;) Chyba że ktoś będzie na tyle miły i da mi normalnego blueprinta który nie jest krzywy i nierównomierny to pomyślę nad nowym dokumentem. PrzemaSS_POL1@ jak nie wiesz to nie pisz prosta zasada :)

 

gibek, tą stronę mam w zakładkach nie mogłem znaleźć prawidłowego printa do tego ferrari. Trochę wrzuciłem się na głęboką wodę. Niech ktoś skomentuję kto ma wielką wiedzę na ten temat ;p Dzięki z góry

 

Slim_, mam wrażenie że patrzysz na tył samochodu ? Oczywiste że jeszcze nic z nim nie robiłem zacząłem od przodu więc nie wiem skąd pomysł tej plasteliny ? Jeżeli możesz to pokaż mi złe rozłożenie siatki, i gdzie jest za gęsta w których miejscach na pewno poprawię :)

Edytowane przez Kir4
Napisano

Czesc fajne autko ale koledzy maja racje. To nie jest wina studia tylko modelu - ciastowatość Nie masz wogole ostrych krawedzi na krawediach drzwi. Po turbosmooth porobily Ci sie oble krawedzie a powinny byc ostre. Chamfera brak, albo creasa na początek. Tylko jak koledzy napisali zbyt żadka siatka bazowa. Drzwi przez brak suport edge/bevel/chamfer czy jak to w maxie nazwał po smooth robią się ciastowate. Nie wyglądają na twarda powierzchni. Jest też trochę krzywo. Wrzucaj zrzuty z Viewportu z jakimś blinem. Nie ma sensu renderować na etapie modelowania.

Pociesze Ciępisząc ,że moje pierwsze auto to też było ciasto :).

Napisano

Tak jak piszę, na razie zrobiłem tylko przód. Nie tykałem ani boków ani góry ani tyłu więc dlatego stąd " Plastelina ". Bo jeszcze nie używałem knif'a żeby wymodelować normalnie drzwi ale zaraz to zrobię ;) Nie używam Max'a tylko C4D nie rozumiem połowy zdania z " Tylko jak koledzy napisali zbyt żadka siatka bazowa. Drzwi przez brak suport edge/bevel/chamfer czy jak to w maxie nazwał po smooth robią się ciastowate. " Ciasto tak jak pisałem dlatego że nie użylem jeszcze knife ;) Spróbuję dzisiaj zrobić drzwi i na pewno wrzuce chodź będzie co nie co robić ;f

Napisano

Printy szukaj na http://www.smcars.net, na pewno są jakieś dobre bo modelowałem ten samochód lata temu i nie narzekałem. Zacznij od nowa, model masz cały pokrzywiony i mocno odbiega od oryginału. Baza powinna być ogólną bryłą samochodu, u Ciebie niestety tak nie ma. Wrzucam kilka moich baz żebyś zobaczył o co chodzi, nie mówię oczywiście że są one idealne :P.

challenger 2008

https://dl.dropbox.com/u/20980223/challenger/base9.PNG

acura rdx

https://dl.dropbox.com/u/20980223/rdx/base3.PNG

charger66

https://dl.dropbox.com/u/20980223/charger%2066/1.PNG

https://dl.dropbox.com/u/20980223/charger%2066/2.PNG

mercedes renntransporter

https://dl.dropbox.com/u/20980223/renntransporter/2.PNG

https://dl.dropbox.com/u/20980223/renntransporter/4.PNG

Napisano

Nie ogarniam co to jest baza do teraz... xD Nie żebym coś ale z teorii w 3D jestem cientki bolek. Jeżeli ktoś ma jakieś książki darmowe czy też materiały które mi pomogą zrozumieć dużo z teorii w 3D będę mega wdzięczny ;) No cóż zacznę od początku tylko będę musiał jakiś dobry print znaleźć bo z tym co mam to miazga na maksa jest. Ale dzięki nie wiedziałem o tej stronię ;) Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.

Napisano

ferrari_f430_3d_project__by_kir4pl-d5y9c4n.jpg

 

Autko przyda mi się do miasta czy też do fotomanipulacj. Więcej nie robię bo nie mam po co jak mówicie. Następne autko będzie lepsze i będę robił w Maxie. Teraz muszę zacząć kończyć projekt Wałbrzycha. Jak ktoś ciekawy http://screenshooter.net/4981843/aelsllv 2 dni przy tym tylko siedziałem. Budynki strasznie się tego typu klepie w C4D :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności