Napisano 19 Marzec 201312 l Witam, robię dla siebie projekt i natrafiłem na problem przy symulowaniu SPLASH, trwa on bardzo bardzo długo. Użyłem grid fluid emitter z opcja STREAM na yes (emiter to Cube01). Niżej screen w parametrami splash Tutaj http://www.realflowforum.com/viewtopic.php?f=58&t=7366&start=10 przeczytałem żeby dopasować parametr collision distance, jednak to nie pomogło(zamieniłem 0.002 na 0.02). Tutaj nasuwa się kolejne pytanie zauważyłem, że jeśli usunę zawartość global links to jedyne parametry dla Cube01 to gdy jednak mam elementy global links, czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć o co tu chodzi i jak przyspieszyć symulacje splash. Scale dla Cube to 202, 25, 1050 a skala to 0.1
Napisano 20 Marzec 201312 l Autor Po obejrzeniu http://thevault.realflow.com/hybrido__creating_splash_8.html dodałem kVolume jak na obrazku i wywaliłem zawartość global links. Trochę to pomogło ale nadal symulacja splash trwa bardzo długo. Czy coś poza parametrami splash może wpływać na tak dlugi czas symulacji ?. Nadal nie wiem o co chodzi z global links, tak jak napisałem wcześniej, że pewne parametry są dostępne gdy mam coś w global links a jeśli usune to ich nie ma.
Napisano 20 Marzec 201312 l Autor Symulowało się przez noc, zrobiły się 3 klatki. Nie wiem co może być nie tak, chyba że to normalne. Mozę mam za duzo cząsteczek w scenie.
Napisano 20 Marzec 201312 l No to wyobraź sobie, że masz tu miliony cząsteczek i każda z tych cząsteczek działa na sąsiednie cząsteczki, więc baaaaaaaaaaardzo powolne symulowanie jest normalne jedyne co można zrobic to zmniejszyć ich ilość chyba.
Napisano 20 Marzec 201312 l Misiu, weź wysymuluj najpierw grida, daj mu cache, potem splash, znowu cahce, a potem foam i mist. Inaczej tego nie wyliczysz. Szczałka!
Napisano 20 Marzec 201312 l Autor To zostaje zmniejszyć ilość drastycznie, grid jest na cache i wet tez na cache. Robiłem tak jak na blogu luisa, według pdf z aligatorem http://luismma.wordpress.com . Dzisaij jeszcze raz puszcze