turas Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Witam, robię dla siebie projekt i natrafiłem na problem przy symulowaniu SPLASH, trwa on bardzo bardzo długo. Użyłem grid fluid emitter z opcja STREAM na yes (emiter to Cube01). Niżej screen w parametrami splash Tutaj http://www.realflowforum.com/viewtopic.php?f=58&t=7366&start=10 przeczytałem żeby dopasować parametr collision distance, jednak to nie pomogło(zamieniłem 0.002 na 0.02). Tutaj nasuwa się kolejne pytanie zauważyłem, że jeśli usunę zawartość global links to jedyne parametry dla Cube01 to gdy jednak mam elementy global links, czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć o co tu chodzi i jak przyspieszyć symulacje splash. Scale dla Cube to 202, 25, 1050 a skala to 0.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
turas Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 Po obejrzeniu http://thevault.realflow.com/hybrido__creating_splash_8.html dodałem kVolume jak na obrazku i wywaliłem zawartość global links. Trochę to pomogło ale nadal symulacja splash trwa bardzo długo. Czy coś poza parametrami splash może wpływać na tak dlugi czas symulacji ?. Nadal nie wiem o co chodzi z global links, tak jak napisałem wcześniej, że pewne parametry są dostępne gdy mam coś w global links a jeśli usune to ich nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turas Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 Symulowało się przez noc, zrobiły się 3 klatki. Nie wiem co może być nie tak, chyba że to normalne. Mozę mam za duzo cząsteczek w scenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 No to wyobraź sobie, że masz tu miliony cząsteczek i każda z tych cząsteczek działa na sąsiednie cząsteczki, więc baaaaaaaaaaardzo powolne symulowanie jest normalne jedyne co można zrobic to zmniejszyć ich ilość chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beny Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Misiu, weź wysymuluj najpierw grida, daj mu cache, potem splash, znowu cahce, a potem foam i mist. Inaczej tego nie wyliczysz. Szczałka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
turas Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 To zostaje zmniejszyć ilość drastycznie, grid jest na cache i wet tez na cache. Robiłem tak jak na blogu luisa, według pdf z aligatorem http://luismma.wordpress.com . Dzisaij jeszcze raz puszcze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts