Skocz do zawartości

RealFlow splash problem


turas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, robię dla siebie projekt i natrafiłem na problem przy symulowaniu SPLASH, trwa on bardzo bardzo długo. Użyłem grid fluid emitter z opcja STREAM na yes (emiter to Cube01). Niżej screen w parametrami splash

 

20r5v2h.png

 

Tutaj http://www.realflowforum.com/viewtopic.php?f=58&t=7366&start=10 przeczytałem żeby dopasować parametr collision distance, jednak to nie pomogło(zamieniłem 0.002 na 0.02). Tutaj nasuwa się kolejne pytanie zauważyłem, że jeśli usunę zawartość global links to jedyne parametry dla Cube01 to

 

344tf7p.png

 

 

gdy jednak mam elementy global links,

v7s603.png

 

czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć o co tu chodzi i jak przyspieszyć symulacje splash.

 

Scale dla Cube to 202, 25, 1050 a skala to 0.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Po obejrzeniu http://thevault.realflow.com/hybrido__creating_splash_8.html dodałem kVolume jak na obrazku i wywaliłem zawartość global links.

1o0f2o.png

 

Trochę to pomogło ale nadal symulacja splash trwa bardzo długo. Czy coś poza parametrami splash może wpływać na tak dlugi czas symulacji ?. Nadal nie wiem o co chodzi z global links, tak jak napisałem wcześniej, że pewne parametry są dostępne gdy mam coś w global links a jeśli usune to ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wyobraź sobie, że masz tu miliony cząsteczek i każda z tych cząsteczek działa na sąsiednie cząsteczki, więc baaaaaaaaaaardzo powolne symulowanie jest normalne jedyne co można zrobic to zmniejszyć ich ilość chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności