Gość Chrupek3D Napisano 19 Marzec 2013 Napisano 19 Marzec 2013 dawno sie nie bawilem maxem i zapomnialem... jak to jest kiedy importuje sie .obj lub fbx i chce, zeby sciany byly "hard edge"? Po prostu, sciany chcialem zaimportowac, zeby proste byly :-)
Miłosz3ds Napisano 19 Marzec 2013 Napisano 19 Marzec 2013 Cześć. Nie wiem czy do końca dobrze Cię rozumiem, jeżeli chodzi Ci o uzyskanie czegoś takiego jak na środkowej kulce zamiast wygładzenia jak na ostatniej: Wrzuć modyfikator "smooth", wybierz auto smooth i zaznacz granicę działania (threshold) na 0, wtedy całość będzie bez wygładzenia. To samo możesz zrobić z poziomu Editable Poly, tam też masz zakładkę ze smooth grupami. Zrób tak, jak Ci wygodniej. :) Pozdrawiam.
Gość Chrupek3D Napisano 19 Marzec 2013 Napisano 19 Marzec 2013 dzieki, prawdopodobnie o to :-) a jak masz jeszcze chwilke, to podpowiedz mi, jaki jest naturalny dla oka focal length... ja ustawiam 24, przy film gate 36 i wydaje sie w miare naturalny. Chodzi mi o to, zeby odwzorowac jak najwierniej odczucie naturalnej wielkosci, a nie wydluzac, czy zmniejszac pomieszczenie.
Miłosz3ds Napisano 19 Marzec 2013 Napisano 19 Marzec 2013 Co do ogniskowej bardzo ciężko mi powiedzieć, myślę że ktoś ogarnięty w wizualizacjach lepiej Ci pomoże. Ale w fotografii najlepiej oddające obraz widziany przez ludzkie oko są obiektywy "standardowe": http://pl.wikipedia.org/wiki/Obiektyw_standardowy Jeżeli nie wszystko udaje się objąć, pamiętaj że masz opcję wystawienia kamery poza pomieszczenie i bawienie się clippingiem :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się