Godzil Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 Witam! Mam mały problem ze znalezieniem zaginionego niegdyś skryptu, który pomagał czyścić nieużywane textury z MAXa. Szukałem już wszędzie i pod każdą nazwą i nie mogę się do niego dokopać. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc w znalezieniu tego skryptu, może ktoś go ma lub wie gdzie go znaleźć? :) Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
Godzil Napisano 21 Marzec 2013 Autor Napisano 21 Marzec 2013 Wielkie dzięki! A czy da się jakoś zrobić z tego macro, button abym nie musiał za każdym razem odpalać skryptu z dysku?
Traitor Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 No wlasnie chyba raczej nie (bynajmniej mi sie nie udalo, wiec odpalam go poprzez run). Ewentualnie poszukaj innych czyscicieli na http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts , tam tego duzo jest.
Godzil Napisano 21 Marzec 2013 Autor Napisano 21 Marzec 2013 No właśnie tam szukałem na pierwszym miejscu, ale nie doszukałem się tego jedynego, którego kiedyś używałem. Tak czy owak wielkie dzięki za pomoc! Póki co będę używał tego od Ciebie :]
SUPER_OkO Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 (edytowane) Nie patrzylem na skrypt ale wystarczy wpisac w maxlistenerze linijke: filein "sciezka do pliku.ms" Potem wystarczy zaznaczyc tą linijkę i przenieść na dowolnego toolbara i już jest macro które uruchamia owy skrypt. Edytowane 25 Marzec 2013 przez SUPER_OkO
Traitor Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 Dzieki Oko! Jestem totalnie zielony w skryptowaniu wiec nie wiedzialem, ze wystarczy wpisac jedna linijke kodu:)
Godzil Napisano 21 Marzec 2013 Autor Napisano 21 Marzec 2013 Ja również! I również dzięki za podpowiedź!
Godzil Napisano 25 Marzec 2013 Autor Napisano 25 Marzec 2013 Witam ponownie i ponownie w tym wątku zwracam się o pomoc. Testowałem bowiem skrypt, który przysłał kolega wyżej i nie o taki mi chodziło. ten skrypt czyści Material Editor ze wszystkich tekstur a ja szukam takiego, który czyści CACHE i zwalnia pamięć kiedy mamy jakieś "missing textures". Jeżeli ktoś zna taki skrypt (przypominam, że kiedyś takiego używałem tylko się zapodział), bede bardzo wdzięczny za pomoc!
Traitor Napisano 25 Marzec 2013 Napisano 25 Marzec 2013 Skrypt ktory podalem kasuje materialy (takze z texturami), ktore sa nieuzywane w scenie. Skrypt nie kasuje nic co jest w uzyciu. Najwidoczniej brakujaca textura znajduje sie w materiale ktory jest uzywany w scenie. W takim razie proponuje uzyc pierwszego lepszego skryptu ze strony ktora juz wczesniej podawalem np http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/lost-textures
Godzil Napisano 25 Marzec 2013 Autor Napisano 25 Marzec 2013 Ok spróbuję tego, raz jeszcze dzięki. Skrypt wcześniejszy, który zaproponowałeś trochę zbił mnie z tropu, bo gdy go odpalam resetuje mi MEditor i zmienia materiały (Vray'a) na Standard...
Traitor Napisano 25 Marzec 2013 Napisano 25 Marzec 2013 On tylko kasuje ze slotow nieuzywane materialy i nic wiecej. Owszem, jezeli miales nieuzywany vraymaterial to on go wywala i robi defalutowo standard, bo taki jest defalut w maxie, ale nie zmienia nic co jest w uzyciu.
Godzil Napisano 25 Marzec 2013 Autor Napisano 25 Marzec 2013 No właśnie teraz go dokładniej testuje w jednej scenie i wychodzi na to, że masz rację :] Zatem po trzykroć - dzięki za pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się