Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam mały problem ze znalezieniem zaginionego niegdyś skryptu, który pomagał czyścić nieużywane textury z MAXa. Szukałem już wszędzie i pod każdą nazwą i nie mogę się do niego dokopać. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc w znalezieniu tego skryptu, może ktoś go ma lub wie gdzie go znaleźć? :)

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki!

A czy da się jakoś zrobić z tego macro, button abym nie musiał za każdym razem odpalać skryptu z dysku?

Napisano
  • Autor

No właśnie tam szukałem na pierwszym miejscu, ale nie doszukałem się tego jedynego, którego kiedyś używałem. Tak czy owak wielkie dzięki za pomoc! Póki co będę używał tego od Ciebie :]

Napisano

Nie patrzylem na skrypt ale wystarczy wpisac w maxlistenerze linijke:

 

filein "sciezka do pliku.ms"

 

Potem wystarczy zaznaczyc tą linijkę i przenieść na dowolnego toolbara i już jest macro które uruchamia owy skrypt.

Edytowane przez SUPER_OkO

Napisano

Dzieki Oko! Jestem totalnie zielony w skryptowaniu wiec nie wiedzialem, ze wystarczy wpisac jedna linijke kodu:)

Napisano
  • Autor

Witam ponownie i ponownie w tym wątku zwracam się o pomoc. Testowałem bowiem skrypt, który przysłał kolega wyżej i nie o taki mi chodziło. ten skrypt czyści Material Editor ze wszystkich tekstur a ja szukam takiego, który czyści CACHE i zwalnia pamięć kiedy mamy jakieś "missing textures".

 

Jeżeli ktoś zna taki skrypt (przypominam, że kiedyś takiego używałem tylko się zapodział), bede bardzo wdzięczny za pomoc!

Napisano

Skrypt ktory podalem kasuje materialy (takze z texturami), ktore sa nieuzywane w scenie. Skrypt nie kasuje nic co jest w uzyciu.

 

Najwidoczniej brakujaca textura znajduje sie w materiale ktory jest uzywany w scenie. W takim razie proponuje uzyc pierwszego lepszego skryptu ze strony ktora juz wczesniej podawalem np http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/lost-textures

Napisano
  • Autor

Ok spróbuję tego, raz jeszcze dzięki.

Skrypt wcześniejszy, który zaproponowałeś trochę zbił mnie z tropu, bo gdy go odpalam resetuje mi MEditor i zmienia materiały (Vray'a) na Standard...

Napisano

On tylko kasuje ze slotow nieuzywane materialy i nic wiecej. Owszem, jezeli miales nieuzywany vraymaterial to on go wywala i robi defalutowo standard, bo taki jest defalut w maxie, ale nie zmienia nic co jest w uzyciu.

Napisano
  • Autor

No właśnie teraz go dokładniej testuje w jednej scenie i wychodzi na to, że masz rację :] Zatem po trzykroć - dzięki za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności