zgred Napisano 31 Marzec 2013 Share Napisano 31 Marzec 2013 Witam, mam problem z opcją mirror mode w modyfikatorze skin. Tak wygląda po zastosowanie opcji 'paste green to blue verts' - jedną kością steruje teraz dwoma nóżkami, a chciałbym wiadomo mieć osobne sterowanie nóżek ;) Rig ciała jest prosty i wygląda tak: Co robię nie tak? Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać żeby było dobrze? Nie chce mi się osobno dla każdej nogi ustawiać vertexów :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 31 Marzec 2013 Share Napisano 31 Marzec 2013 przede wszystkim warto zrobić reset xforma przed skinowaniem, no i oczywiście najlepiej i najłatwiej działać jak nasz skin jest ustawiony IDEALNIE centralnie w układzie współrzędnych, tak, żeby każdy wierzchołek zgadzał się ze swoim lustrzanym odpowiednikiem - żeby współrzędne różniły się tylko i wyłącznie minusami. Zawsze możesz ratować się wszystkimi offsetami i threshami, ale już na rzucie widzę że mirror plane jest krzywo i kości na czerwono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się