Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam problem z opcją mirror mode w modyfikatorze skin.

 

rig.jpg

Tak wygląda po zastosowanie opcji 'paste green to blue verts' - jedną kością steruje teraz dwoma nóżkami, a chciałbym wiadomo mieć osobne sterowanie nóżek ;) Rig ciała jest prosty i wygląda tak:

 

rig2.jpg

 

Co robię nie tak? Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać żeby było dobrze? Nie chce mi się osobno dla każdej nogi ustawiać vertexów :/

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

przede wszystkim warto zrobić reset xforma przed skinowaniem, no i oczywiście najlepiej i najłatwiej działać jak nasz skin jest ustawiony IDEALNIE centralnie w układzie współrzędnych, tak, żeby każdy wierzchołek zgadzał się ze swoim lustrzanym odpowiednikiem - żeby współrzędne różniły się tylko i wyłącznie minusami. Zawsze możesz ratować się wszystkimi offsetami i threshami, ale już na rzucie widzę że mirror plane jest krzywo i kości na czerwono.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności