Jump to content

rig mirror


zgred
 Share

Recommended Posts

Witam, mam problem z opcją mirror mode w modyfikatorze skin.

 

rig.jpg

Tak wygląda po zastosowanie opcji 'paste green to blue verts' - jedną kością steruje teraz dwoma nóżkami, a chciałbym wiadomo mieć osobne sterowanie nóżek ;) Rig ciała jest prosty i wygląda tak:

 

rig2.jpg

 

Co robię nie tak? Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać żeby było dobrze? Nie chce mi się osobno dla każdej nogi ustawiać vertexów :/

Link to comment
Share on other sites

przede wszystkim warto zrobić reset xforma przed skinowaniem, no i oczywiście najlepiej i najłatwiej działać jak nasz skin jest ustawiony IDEALNIE centralnie w układzie współrzędnych, tak, żeby każdy wierzchołek zgadzał się ze swoim lustrzanym odpowiednikiem - żeby współrzędne różniły się tylko i wyłącznie minusami. Zawsze możesz ratować się wszystkimi offsetami i threshami, ale już na rzucie widzę że mirror plane jest krzywo i kości na czerwono.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy