zgred Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Witam, mam problem z opcją mirror mode w modyfikatorze skin. Tak wygląda po zastosowanie opcji 'paste green to blue verts' - jedną kością steruje teraz dwoma nóżkami, a chciałbym wiadomo mieć osobne sterowanie nóżek ;) Rig ciała jest prosty i wygląda tak: Co robię nie tak? Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać żeby było dobrze? Nie chce mi się osobno dla każdej nogi ustawiać vertexów :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 przede wszystkim warto zrobić reset xforma przed skinowaniem, no i oczywiście najlepiej i najłatwiej działać jak nasz skin jest ustawiony IDEALNIE centralnie w układzie współrzędnych, tak, żeby każdy wierzchołek zgadzał się ze swoim lustrzanym odpowiednikiem - żeby współrzędne różniły się tylko i wyłącznie minusami. Zawsze możesz ratować się wszystkimi offsetami i threshami, ale już na rzucie widzę że mirror plane jest krzywo i kości na czerwono. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now