Skocz do zawartości

Import pliku FBX


How high

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Zaimportowałem sobie jeden pliczek z obiektem, będący w rozszerzeniu FBX, posiadający na sobie krótką animację. Animacja się wczytuje, tekstury również, tylko dlaczego nie widać ich w przeglądarce materiałów? Chciałem podmienić tekstury i je wyedytować by były dokładniejsze, jednak nic w materials editor nie widzę. Czy to ja coś robię źle czy to wina programu? Może ktoś pomóc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie musisz nic "wsadzać". Materiał cały czas jest na modelu. Jeżeli podmienisz teksturę w materiale (w edytorze) to w automacie pojawi się ona na modelu. Jeżeli chcesz widzieć materiał w oknie maxa musisz w edytorze materiałów włączyć "show shaded material in viewport" (taka ikona z szachownicą) oraz w viewporcie ustawić sposób wyświetlania na realistic, shaded lub hidden line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, po użyciu pipety-kroplomierza w oknie material editor pokazał się multi-sub object (jakoś tak) i mogłem bez przeszkód podmienić tekstury.

Jeszcze raz dzięki i życzę owocnej pracy, a także rychłego nadejścia lata, bo na wiosnę nie ma co czekać :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności