How high Napisano 31 Marzec 2013 Napisano 31 Marzec 2013 Mam problem. Zaimportowałem sobie jeden pliczek z obiektem, będący w rozszerzeniu FBX, posiadający na sobie krótką animację. Animacja się wczytuje, tekstury również, tylko dlaczego nie widać ich w przeglądarce materiałów? Chciałem podmienić tekstury i je wyedytować by były dokładniejsze, jednak nic w materials editor nie widzę. Czy to ja coś robię źle czy to wina programu? Może ktoś pomóc ?
natas Napisano 31 Marzec 2013 Napisano 31 Marzec 2013 Możesz materiał pobrać z modelu kroplomierzem i potem go edytować.
How high Napisano 31 Marzec 2013 Autor Napisano 31 Marzec 2013 A jak go potem z powrotem tam wsadzić żeby było poprawnie? Detali jest bardzo dużo...
Dynamico Napisano 31 Marzec 2013 Napisano 31 Marzec 2013 Nie musisz nic "wsadzać". Materiał cały czas jest na modelu. Jeżeli podmienisz teksturę w materiale (w edytorze) to w automacie pojawi się ona na modelu. Jeżeli chcesz widzieć materiał w oknie maxa musisz w edytorze materiałów włączyć "show shaded material in viewport" (taka ikona z szachownicą) oraz w viewporcie ustawić sposób wyświetlania na realistic, shaded lub hidden line.
How high Napisano 1 Kwiecień 2013 Autor Napisano 1 Kwiecień 2013 Dziękuję, po użyciu pipety-kroplomierza w oknie material editor pokazał się multi-sub object (jakoś tak) i mogłem bez przeszkód podmienić tekstury. Jeszcze raz dzięki i życzę owocnej pracy, a także rychłego nadejścia lata, bo na wiosnę nie ma co czekać :) .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się