Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem. Zaimportowałem sobie jeden pliczek z obiektem, będący w rozszerzeniu FBX, posiadający na sobie krótką animację. Animacja się wczytuje, tekstury również, tylko dlaczego nie widać ich w przeglądarce materiałów? Chciałem podmienić tekstury i je wyedytować by były dokładniejsze, jednak nic w materials editor nie widzę. Czy to ja coś robię źle czy to wina programu? Może ktoś pomóc ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz materiał pobrać z modelu kroplomierzem i potem go edytować.

Napisano
  • Autor

A jak go potem z powrotem tam wsadzić żeby było poprawnie? Detali jest bardzo dużo...

Napisano

Nie musisz nic "wsadzać". Materiał cały czas jest na modelu. Jeżeli podmienisz teksturę w materiale (w edytorze) to w automacie pojawi się ona na modelu. Jeżeli chcesz widzieć materiał w oknie maxa musisz w edytorze materiałów włączyć "show shaded material in viewport" (taka ikona z szachownicą) oraz w viewporcie ustawić sposób wyświetlania na realistic, shaded lub hidden line.

Napisano
  • Autor

Dziękuję, po użyciu pipety-kroplomierza w oknie material editor pokazał się multi-sub object (jakoś tak) i mogłem bez przeszkód podmienić tekstury.

Jeszcze raz dzięki i życzę owocnej pracy, a także rychłego nadejścia lata, bo na wiosnę nie ma co czekać :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności