adek Napisano 3 Kwiecień 2013 Napisano 3 Kwiecień 2013 (edytowane) Pytania dot. konkursu ArtBuzz Challenge 2013 Jeśli macie jakieś pytania dotyczące konkursu, możecie je zadać tutaj. Na pytania od strony organizatorów odpowiadać będzie: p4vv37 oraz GenTZ Edytowane 3 Kwiecień 2013 przez Adek
pumax Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Czy jest jakaś zasada nazywania tematów tak jak w zeszłym roku?
pumax Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Czy jest jakaś zasada nazywania tematów tak jak w zeszłym roku?
P4VV37 Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Co prawda nie uwzględniliśmy tego w regulaminie, więc wymagane jest tylko dodanie prefixu "FINAŁ-", zgodnie z nim. Jednak bardzo ułatwiłoby nam pracę, gdyby każdy z uczestników kierował się zeszłorocznym schematem: "[Artbuzz Challenge] ImieNazwisko/Nick" Więc prosimy o trzymanie się takiej nazwy tematu.
P4VV37 Napisano 7 Kwiecień 2013 Napisano 7 Kwiecień 2013 Co prawda nie uwzględniliśmy tego w regulaminie, więc wymagane jest tylko dodanie prefixu "FINAŁ-", zgodnie z nim. Jednak bardzo ułatwiłoby nam pracę, gdyby każdy z uczestników kierował się zeszłorocznym schematem: "[Artbuzz Challenge] ImieNazwisko/Nick" Więc prosimy o trzymanie się takiej nazwy tematu.
P4VV37 Napisano 15 Kwiecień 2013 Napisano 15 Kwiecień 2013 Ogłaszam że: Postanowiliśmy przedłużyć czas na wykonanie prac i przesunąć termin zakończenia konkursu do dnia: 26.04.2013 Mamy nadzieję że ta zmiana zostanie pozytywnie odebrana, pomoże aktualnym uczestnikom dopracować projekty i zarazem zachęci kolejnych do udziału
jankazmierczuk Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 Pytanie czy praca konkursowa może mieć formę kilku ujęć miejsca pracy z jednym najważniejszym ujęciem przedstawiającym całe stanowisko???? Niezbyt wyraźne szkice jako przykład poniżej.
P4VV37 Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 Tak, oczywiście dopuszczamy również taką formę.
P4VV37 Napisano 18 Kwiecień 2013 Napisano 18 Kwiecień 2013 Oczywiście, wciąż można dołączyć do konkursu.
adek Napisano 23 Kwiecień 2013 Autor Napisano 23 Kwiecień 2013 Ja tylko przypomnę, że deadline to: 23:59:59 25.04.2013 (bo kilka osob pytalo co to znaczy do 26 kwietnia).
yarosh Napisano 25 Kwiecień 2013 Napisano 25 Kwiecień 2013 czy na projekcie musza być opisane wszystkie elementy conceptu, czy może być to zrobione w poście ? Nie wiem jak to jest traktowane, czy post jest traktowany jako część pracy , czy też wszystkie informacje powinny być zawarte w grafice ?
P4VV37 Napisano 25 Kwiecień 2013 Napisano 25 Kwiecień 2013 Praca powinna sama stanowić o swojej wartości, opisy nie będą przekazywane jury, choć oczywiście jego członkowie mają dostęp do forum i, jeśli zechcą, zapoznają się z nimi.
yarosh Napisano 26 Kwiecień 2013 Napisano 26 Kwiecień 2013 kiedy możemy się spodziewać wyników ? Nie jest to chyba jedno znacznie wymienione i można myśleć, ze 26.04.2013.
P4VV37 Napisano 26 Kwiecień 2013 Napisano 26 Kwiecień 2013 Decyzji Jury należy się spodziewać na początku przyszłego tygodnia. W regulaminie przez ostateczny czas zakończenia rozumiane jest zakończenie prac nad obrazami.
yarosh Napisano 26 Kwiecień 2013 Napisano 26 Kwiecień 2013 Dzięki za informację, jeszcze takie pytanie, czy możemy publikować pracę wykonaną w ramach konkursu w innych serwisach i czy zrzekamy się jakichś praw do pracy(poza możliwością wykorzystania przez sponsorów w celach promocyjnych)? Jeśli tak to jakich? Swoją drogą to chyba zegar na forum nie działa prawidłowo, nie wiem czy tylko u mnie lokalnie wyświetla się czas dodawania postów cofnięty średnio o 2 lub 3 godziny.
P4VV37 Napisano 26 Kwiecień 2013 Napisano 26 Kwiecień 2013 Jako cele promocyjne rozumiemy możliwość publikacji w galerii na naszej stronie czy profilu facebook lub blogu, jako zwycięzcy konkursu. Musieliśmy to tak ująć w regulaminie. Nie ma żadnych przeciwwskazań, pracę można publikować i wykorzystywać również w innych miejscach.
Rekomendowane odpowiedzi