Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy jest jakaś zasada nazywania tematów tak jak w zeszłym roku?

Napisano

Czy jest jakaś zasada nazywania tematów tak jak w zeszłym roku?

Napisano

Co prawda nie uwzględniliśmy tego w regulaminie, więc wymagane jest tylko dodanie prefixu "FINAŁ-", zgodnie z nim.

 

Jednak bardzo ułatwiłoby nam pracę, gdyby każdy z uczestników kierował się zeszłorocznym schematem:

"[Artbuzz Challenge] ImieNazwisko/Nick"

Więc prosimy o trzymanie się takiej nazwy tematu.

Napisano

Co prawda nie uwzględniliśmy tego w regulaminie, więc wymagane jest tylko dodanie prefixu "FINAŁ-", zgodnie z nim.

 

Jednak bardzo ułatwiłoby nam pracę, gdyby każdy z uczestników kierował się zeszłorocznym schematem:

"[Artbuzz Challenge] ImieNazwisko/Nick"

Więc prosimy o trzymanie się takiej nazwy tematu.

Napisano

Ogłaszam że:

 

Postanowiliśmy przedłużyć czas na wykonanie prac i przesunąć termin zakończenia konkursu do dnia: 26.04.2013

 

Mamy nadzieję że ta zmiana zostanie pozytywnie odebrana, pomoże aktualnym uczestnikom dopracować projekty i zarazem zachęci kolejnych do udziału

Napisano

Pytanie czy praca konkursowa może mieć formę kilku ujęć miejsca pracy z jednym najważniejszym ujęciem przedstawiającym całe stanowisko????

 

Niezbyt wyraźne szkice jako przykład poniżej.

 

63585166.jpg

Napisano

czy na projekcie musza być opisane wszystkie elementy conceptu, czy może być to zrobione w poście ? Nie wiem jak to jest traktowane, czy post jest traktowany jako część pracy , czy też wszystkie informacje powinny być zawarte w grafice ?

Napisano

Praca powinna sama stanowić o swojej wartości, opisy nie będą przekazywane jury, choć oczywiście jego członkowie mają dostęp do forum i, jeśli zechcą, zapoznają się z nimi.

Napisano

kiedy możemy się spodziewać wyników ?

Nie jest to chyba jedno znacznie wymienione i można myśleć, ze 26.04.2013.

Napisano

Decyzji Jury należy się spodziewać na początku przyszłego tygodnia.

W regulaminie przez ostateczny czas zakończenia rozumiane jest zakończenie prac nad obrazami.

Napisano

Dzięki za informację, jeszcze takie pytanie, czy możemy publikować pracę wykonaną w ramach konkursu w innych serwisach i czy zrzekamy się jakichś praw do pracy(poza możliwością wykorzystania przez sponsorów w celach promocyjnych)? Jeśli tak to jakich?

 

Swoją drogą to chyba zegar na forum nie działa prawidłowo, nie wiem czy tylko u mnie lokalnie wyświetla się czas dodawania postów cofnięty średnio o 2 lub 3 godziny.

Napisano

Jako cele promocyjne rozumiemy możliwość publikacji w galerii na naszej stronie czy profilu facebook lub blogu, jako zwycięzcy konkursu. Musieliśmy to tak ująć w regulaminie.

Nie ma żadnych przeciwwskazań, pracę można publikować i wykorzystywać również w innych miejscach.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności