carrido Napisano 8 Kwiecień 2013 Napisano 8 Kwiecień 2013 Hejka, Może głupie pytanie ale jakoś nie mogę znaleść w materials double sided?! czyżby go tam nie było??Taka podstawowa rzecz ? albo jest może opcja jakaś do przełączenia?Ktoś wie?
arev Napisano 8 Kwiecień 2013 Napisano 8 Kwiecień 2013 Standardowo nie ma takich materiałów, ale można sobie względnie łatwo zrobić. Pobierasz ze stron Unity paczkę "built-in shaders" - zestaw shaderów wbudowanych w Unity w formie plików Shaderlab. Wyszukujesz interesujący cię shader (nazwy plików lekko nie pokrywają się z nazwami samych shaderów, więc czasem trzeba zajrzeć do środka) i importujesz do Unity. Potem edytujesz shader dodając parametr "Cull Off", zaraz po Tags{...}.
carrido Napisano 8 Kwiecień 2013 Autor Napisano 8 Kwiecień 2013 [ATTACH=CONFIG]90057[/ATTACH]Działa działa,cały dzien nad tym spędziłem:-) Ale oto pojawił się nowy problem- przełączyłem w Unity na DirecktX11 a tu mi mgła zamieniła sie w jakiś bug??? Zaznaczam, że moja karta ma driver direct X11 to AMD RADEON HD 7730M ,która normalnie w Maya bez problemu wszystko obsługuje to dlaczego w Unity się tak zepsuło?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się