Napisano 8 Kwiecień 201311 l Hejka, Może głupie pytanie ale jakoś nie mogę znaleść w materials double sided?! czyżby go tam nie było??Taka podstawowa rzecz ? albo jest może opcja jakaś do przełączenia?Ktoś wie?
Napisano 8 Kwiecień 201311 l Standardowo nie ma takich materiałów, ale można sobie względnie łatwo zrobić. Pobierasz ze stron Unity paczkę "built-in shaders" - zestaw shaderów wbudowanych w Unity w formie plików Shaderlab. Wyszukujesz interesujący cię shader (nazwy plików lekko nie pokrywają się z nazwami samych shaderów, więc czasem trzeba zajrzeć do środka) i importujesz do Unity. Potem edytujesz shader dodając parametr "Cull Off", zaraz po Tags{...}.
Napisano 8 Kwiecień 201311 l Autor [ATTACH=CONFIG]90057[/ATTACH]Działa działa,cały dzien nad tym spędziłem:-) Ale oto pojawił się nowy problem- przełączyłem w Unity na DirecktX11 a tu mi mgła zamieniła sie w jakiś bug??? Zaznaczam, że moja karta ma driver direct X11 to AMD RADEON HD 7730M ,która normalnie w Maya bez problemu wszystko obsługuje to dlaczego w Unity się tak zepsuło?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto