Skocz do zawartości

Unity Double Sided material ????


carrido

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Standardowo nie ma takich materiałów, ale można sobie względnie łatwo zrobić. Pobierasz ze stron Unity paczkę "built-in shaders" - zestaw shaderów wbudowanych w Unity w formie plików Shaderlab. Wyszukujesz interesujący cię shader (nazwy plików lekko nie pokrywają się z nazwami samych shaderów, więc czasem trzeba zajrzeć do środka) i importujesz do Unity. Potem edytujesz shader dodając parametr "Cull Off", zaraz po Tags{...}.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]90057[/ATTACH]Działa działa,cały dzien nad tym spędziłem:-)

Ale oto pojawił się nowy problem- przełączyłem w Unity na DirecktX11 a tu mi mgła zamieniła sie w jakiś bug??? Zaznaczam, że moja karta ma driver direct X11 to AMD RADEON HD 7730M ,która normalnie w Maya bez problemu wszystko obsługuje to dlaczego w Unity się tak zepsuło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności