Napisano 9 Kwiecień 201311 l Witam, pierwszy raz wstawiam coś na forum. Oto postać jaką tworzę sobie w blenderze od jakiegoś czasu. Etap modelowania i teksturowania zakończony, eksport do UDK oraz shadery gotowe, rigg odstawiam na później a całość prezentuje poniżej. trochę statystyk: -SSS -teselacja na niektórych elementach -30292 trójkąty (najwięcej zmarnowane na głowę) -7 materiałów (oczy, rzęsy, głowa, włosy, tułów, ręce, buty) -największe mapki w rozmiarze 1024 (diffuse,normal, specular, gloss jako alpha) -zużycie pamięci w UDK na poziomie 50 MB -3 kanały UV z czego 2 dla detali (tekst, śrubeki, itp) test włosów, nie znalazły miejsca w finalnej wersji :D te również, wzorowane na tych z dema GDC "samaritan" 16k trójkątów MSAA dla maskowanego materiału plus gradient jako displacment dla teselacji Edytowane 12 Kwiecień 201311 l przez P!roman
Napisano 10 Kwiecień 201311 l Mi sie wydaje że zamiast skupiać sie na tych mega technicznych sprawach mogłeś zrobić lepszy sculpt glowy i po prostu wyrenderować to w marmosecie ;)
Napisano 11 Kwiecień 201311 l Mapka nazywa się speCULAR, a nie speCTACULAR :D A poza tym to się nie czepiam, bo ja lepiej nie umiałabym tego zrobić i żadnych wad nie widzę ;)
Napisano 12 Kwiecień 201311 l Spectacular XD (sorry, dajcie mi warna czy coś, nie mogłem się powstrzymać) żeby było na temat: Ani SSS'sa ani 30k triangli nie widać niestety. Tak samo detal z mapowań, o jakim wspominasz. HP moglo miec potencjał, ale niestety teksturami je zabiłeś (mówię teraz o zbroi, bo na twarzach sie nie znam). Detal wygląda na zbyt malowany (taki handpainted, chyba że taki był zamiar, ale wtedy nie pasuje to ogólnego hightechowego wyglądu zbroi imo), albo w ogóle jakby był generowany jakimś dDo w wersji alpha. Butki ma fajne, chociaż wydają mi się trochę małe jak na ludzką stopę. Kołnierz też spoko. No i same screeny są jakieś takie mikro, trudno się przyjrzeć dokladniej. Zrób w normalnej rozdziałce, i wrzuć na imgur.com (imageshack jest coraz mniej intuicyjny w obslusze, ostatnio krzyczy abym się logował). Pozdrawiam, Piro~
Napisano 12 Kwiecień 201311 l Autor Odrobinę popadłem w samozachwyt z tym "Spectacular", poprawione dzięki :) Co do uwag trudno mi się nie zgodzić, głowa mogła by być lepsza przynajmniej pod względem detali, sss mało widoczny ale to raczej przez oświetlenie. Odnośnie tekstur to mi się podobają, hand-painta też trochę jest ale niewiele (twarde elementy), no ale to kwestia indywidualnego gustu. Cóż małymi kroczkami do przodu :D Render hi-res Edytowane 13 Kwiecień 201311 l przez P!roman
Napisano 14 Kwiecień 201311 l 30 tysiecy????!!? toż to szaleństwo :D a może inaczej - zupełnie tego nie widać... a wszystkie te 'nowe' technologie jakos zgineły no i na dokładke - w zbliżeniach wygląda hmmm... słabo?? jakoś tak zupełnie bez pomysłu, brak jakiś sensownych 'tekstur' czyli różnych 'materiałów' z którch ten kostium mogłby zostać zrobiony (np. karbon fibre, aluminium, malowany metal, gruba tkanina itp.) 3 kanały uv? na postaci? wiem że to ułatwia mocno - ale na jednej postaci?? - to całe sety mają czasem mniej :D (bo 2) aha - nie żebym tylko marudził - postać ma potencjał - ja bym wrócił do konceptu, obciachał polys na postaci i wydał je np. na broń, jakiś riot-gear (kask przypięty do paska), plecak nieduży może?, jakieś paski i klamerki? pozdrawiam f.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto