P!roman Napisano 9 Kwiecień 2013 Napisano 9 Kwiecień 2013 (edytowane) Witam, pierwszy raz wstawiam coś na forum. Oto postać jaką tworzę sobie w blenderze od jakiegoś czasu. Etap modelowania i teksturowania zakończony, eksport do UDK oraz shadery gotowe, rigg odstawiam na później a całość prezentuje poniżej. trochę statystyk: -SSS -teselacja na niektórych elementach -30292 trójkąty (najwięcej zmarnowane na głowę) -7 materiałów (oczy, rzęsy, głowa, włosy, tułów, ręce, buty) -największe mapki w rozmiarze 1024 (diffuse,normal, specular, gloss jako alpha) -zużycie pamięci w UDK na poziomie 50 MB -3 kanały UV z czego 2 dla detali (tekst, śrubeki, itp) test włosów, nie znalazły miejsca w finalnej wersji :D te również, wzorowane na tych z dema GDC "samaritan" 16k trójkątów MSAA dla maskowanego materiału plus gradient jako displacment dla teselacji Edytowane 12 Kwiecień 2013 przez P!roman
Coyote Napisano 10 Kwiecień 2013 Napisano 10 Kwiecień 2013 Mi sie wydaje że zamiast skupiać sie na tych mega technicznych sprawach mogłeś zrobić lepszy sculpt glowy i po prostu wyrenderować to w marmosecie ;)
Gość numnah Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 Mapka nazywa się speCULAR, a nie speCTACULAR :D A poza tym to się nie czepiam, bo ja lepiej nie umiałabym tego zrobić i żadnych wad nie widzę ;)
Piro Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Spectacular XD (sorry, dajcie mi warna czy coś, nie mogłem się powstrzymać) żeby było na temat: Ani SSS'sa ani 30k triangli nie widać niestety. Tak samo detal z mapowań, o jakim wspominasz. HP moglo miec potencjał, ale niestety teksturami je zabiłeś (mówię teraz o zbroi, bo na twarzach sie nie znam). Detal wygląda na zbyt malowany (taki handpainted, chyba że taki był zamiar, ale wtedy nie pasuje to ogólnego hightechowego wyglądu zbroi imo), albo w ogóle jakby był generowany jakimś dDo w wersji alpha. Butki ma fajne, chociaż wydają mi się trochę małe jak na ludzką stopę. Kołnierz też spoko. No i same screeny są jakieś takie mikro, trudno się przyjrzeć dokladniej. Zrób w normalnej rozdziałce, i wrzuć na imgur.com (imageshack jest coraz mniej intuicyjny w obslusze, ostatnio krzyczy abym się logował). Pozdrawiam, Piro~
P!roman Napisano 12 Kwiecień 2013 Autor Napisano 12 Kwiecień 2013 (edytowane) Odrobinę popadłem w samozachwyt z tym "Spectacular", poprawione dzięki :) Co do uwag trudno mi się nie zgodzić, głowa mogła by być lepsza przynajmniej pod względem detali, sss mało widoczny ale to raczej przez oświetlenie. Odnośnie tekstur to mi się podobają, hand-painta też trochę jest ale niewiele (twarde elementy), no ale to kwestia indywidualnego gustu. Cóż małymi kroczkami do przodu :D Render hi-res Edytowane 13 Kwiecień 2013 przez P!roman
ftorek Napisano 14 Kwiecień 2013 Napisano 14 Kwiecień 2013 30 tysiecy????!!? toż to szaleństwo :D a może inaczej - zupełnie tego nie widać... a wszystkie te 'nowe' technologie jakos zgineły no i na dokładke - w zbliżeniach wygląda hmmm... słabo?? jakoś tak zupełnie bez pomysłu, brak jakiś sensownych 'tekstur' czyli różnych 'materiałów' z którch ten kostium mogłby zostać zrobiony (np. karbon fibre, aluminium, malowany metal, gruba tkanina itp.) 3 kanały uv? na postaci? wiem że to ułatwia mocno - ale na jednej postaci?? - to całe sety mają czasem mniej :D (bo 2) aha - nie żebym tylko marudził - postać ma potencjał - ja bym wrócił do konceptu, obciachał polys na postaci i wydał je np. na broń, jakiś riot-gear (kask przypięty do paska), plecak nieduży może?, jakieś paski i klamerki? pozdrawiam f.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się