Lubasz Napisano 14 Kwiecień 2013 Napisano 14 Kwiecień 2013 Witam, w jaki sposób moge zrobić, aby górna część topora nie była taka kanciata? Jeśli nałoże modyfikator MeshSmooth topór robi się strasznie okrągły i nie wygląda to zbyt ciekawie, czekam na pomoc i pozdrawiam! http://images.tinypic.pl/i/00367/xfiqg7s7xtyl.jpg
MariushO Napisano 14 Kwiecień 2013 Napisano 14 Kwiecień 2013 Tam gdzie chcesz mieć ostre krawędzie po TS dodaj dodatkowe edge loopy w niewielkiej odleglosci od oryginalnej krawedzi
indian Napisano 15 Kwiecień 2013 Napisano 15 Kwiecień 2013 Na krawędziach które chcesz mieć ostre używasz chamfera, czy jakiegokolwiek innego modyfikatora odpowiadającego maxowemu chamferowi.
Lubasz Napisano 16 Kwiecień 2013 Autor Napisano 16 Kwiecień 2013 Dzięki wam udało mi się rozwiązać ten problem. Natomiast znalazłem kolejny, w fazie końcowej modelowania felgi zobaczyłem, że jest strasznie kanciata, felga ma już dosyć gęstą siatke i nie wiem co zrobić, zeby to lepiej wyglądało. Prosze o pomoc i pozdrawiam! http://pics.tinypic.pl/i/00368/pumrw6jmh7zj.jpg
Gość kakaku Napisano 16 Kwiecień 2013 Napisano 16 Kwiecień 2013 1. Dawaj zawsze siatke jak prosisz o pomoc związaną z siatką modelu, żeby było łatwiej :) 2. na tej "zewnetrznej" czesci felgi odstepy pomiedzy edge'ami muszą być takie same. U Ciebie nie są. Poleciałeś automatycznie i nie zauważyłeś że robisz dodatkowe na obrzeżach :)
Lubasz Napisano 16 Kwiecień 2013 Autor Napisano 16 Kwiecień 2013 Podsyłam siatke felgi http://images.tinypic.pl/i/00368/m935jp9ku6at.jpg Czy na tym etapie da się to jakoś naprawić czy lepiej zacząć wszystko od nowa? Jeśli tak to co mam robić żeby nie popełnic tego samego błędu ? Z góry dzięki za odpowiedź
Lubasz Napisano 16 Kwiecień 2013 Autor Napisano 16 Kwiecień 2013 Zrobiłem wszystko od nowa i po stworzeniu cylindra podzieliłem go od razu na 32 części co rozwiązało cały problem. http://files.tinypic.pl/i/00368/ww0gvsqouh29.jpg
Rekomendowane odpowiedzi