Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

http://www.artofvfx.com/?p=4213

 

 

"The canyon parts were rough build in 3Ds max, exported to Houdini, adding there lots of detail with procedural displacement and exported back to 3Ds max for final texturing, shading and rendering"

 

Can you tell us more about the many destructions in this sequence?

We used a combination of Naiad, Thinking Particles, Fume and Krakatoa to simulate and render those destructions.

 

jak widac max ma sie dobrze :)

 

i swoja droga podoba mi sie ze wracaja troche do krecenia prawdziwych rzeczy a nie generowania wszystkiego na kompie (:

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Niektórzy wszystko montują na kompie, a niektórzy dopełniają tylko efektami. Zależy od reżysera. Ridley Scott robiąc Prometeusza też wybrał "starą" dobrą technikę budowania scenografii, aniżeli trzaskania 1,5 h filmu na bluescreenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności