Napisano 17 Kwiecień 201312 l http://www.artofvfx.com/?p=4213 "The canyon parts were rough build in 3Ds max, exported to Houdini, adding there lots of detail with procedural displacement and exported back to 3Ds max for final texturing, shading and rendering" Can you tell us more about the many destructions in this sequence? We used a combination of Naiad, Thinking Particles, Fume and Krakatoa to simulate and render those destructions. jak widac max ma sie dobrze :) i swoja droga podoba mi sie ze wracaja troche do krecenia prawdziwych rzeczy a nie generowania wszystkiego na kompie (:
Napisano 17 Kwiecień 201312 l Niektórzy wszystko montują na kompie, a niektórzy dopełniają tylko efektami. Zależy od reżysera. Ridley Scott robiąc Prometeusza też wybrał "starą" dobrą technikę budowania scenografii, aniżeli trzaskania 1,5 h filmu na bluescreenie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto