Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
1. co się dzieje z tym światłem przed zasłonami?

2. zasłona od prawej wygląda jak szkło.

3. żyrandol...ma być matowy ale skąd te białe kropki? podobnie jest w szkle kominkowym...

 

Ad1 - światlo przepala render

Ad2 - zgadzam sie

Ad3 - szum w materiale

Napisano

co do ad2. To materiał na zasłony jest ten sam. Więc skąd ta różnica? Czy to zależy od kąta padania VRAY-SUN? Mam mętlik. dalej....co to znaczy że przepala? za intensywne? nie mam nic poza VSun. AD 3. Szum czyli?

Napisano

Pokaz material zaslon bo mozna zgadywac

Przepalenia znaczy ze za silne swiatlo

Szum w materiale, kontrolujesz to subdivami w materiale w tym przypadku pod refraction.

Napisano

Po co dajesz materiał vray2side na firankę wystarcza zwykły vraymtl z włączonym w opcjach double side nie mówiąc już że do czego ma tu służyć mapka output dajesz do opacity mapkę wzoru który chcesz mieć na firance taka jak używa się do bumpa i dajesz parametr opacity np na 60

Napisano

Hym, ja bym zrobil tą firanke na opacity a nie na refraction tak prawde mowiac.

Co do subdivy, to dokladnie na to wplywają, na jakosc i czystosc materialu, jak masz niskie subdivy przy glossy refraction czy reflection to bedziesz mial szum.

 

edit: o, widze ze sie spoznilem troche.

Napisano

Ogólnie fajnie wychodzi, imo światło jest przepalona straszliwie ładniej by wyglądało jakbyś popracował nad nim ;) a co do adv 3 to jesli to nie szum to włącz w color mapping sub pixel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności