Napisano 17 Kwiecień 201311 l Witam. Mam problem z takim renderem. http://s22.postimg.org/43xsopnup/Liv_Rom_3b.jpg 1. co się dzieje z tym światłem przed zasłonami? 2. zasłona od prawej wygląda jak szkło. 3. żyrandol...ma być matowy ale skąd te białe kropki? podobnie jest w szkle kominkowym...
Napisano 17 Kwiecień 201311 l 1. co się dzieje z tym światłem przed zasłonami? 2. zasłona od prawej wygląda jak szkło. 3. żyrandol...ma być matowy ale skąd te białe kropki? podobnie jest w szkle kominkowym... Ad1 - światlo przepala render Ad2 - zgadzam sie Ad3 - szum w materiale
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Autor co do ad2. To materiał na zasłony jest ten sam. Więc skąd ta różnica? Czy to zależy od kąta padania VRAY-SUN? Mam mętlik. dalej....co to znaczy że przepala? za intensywne? nie mam nic poza VSun. AD 3. Szum czyli?
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Pokaz material zaslon bo mozna zgadywac Przepalenia znaczy ze za silne swiatlo Szum w materiale, kontrolujesz to subdivami w materiale w tym przypadku pod refraction.
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Autor http://s1.postimg.org/wd1bgh8en/Curtain.jpg http://s3.postimg.org/8883dgekz/Curtain2.jpg hmm myślałem, że SUBDIV odpowiada tylko za jakość materiałów a nie właściwości fizyczne.
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Po co dajesz materiał vray2side na firankę wystarcza zwykły vraymtl z włączonym w opcjach double side nie mówiąc już że do czego ma tu służyć mapka output dajesz do opacity mapkę wzoru który chcesz mieć na firance taka jak używa się do bumpa i dajesz parametr opacity np na 60
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Hym, ja bym zrobil tą firanke na opacity a nie na refraction tak prawde mowiac. Co do subdivy, to dokladnie na to wplywają, na jakosc i czystosc materialu, jak masz niskie subdivy przy glossy refraction czy reflection to bedziesz mial szum. edit: o, widze ze sie spoznilem troche.
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Autor materiał to gotowiec. Poprawię po pracy oraz napiszę co i jak. A tak poza tym jakaś krytyka/tip co do samego renderu?:)
Napisano 17 Kwiecień 201311 l Ogólnie fajnie wychodzi, imo światło jest przepalona straszliwie ładniej by wyglądało jakbyś popracował nad nim ;) a co do adv 3 to jesli to nie szum to włącz w color mapping sub pixel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto