Obywatel Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Witam Przedstawiam mój nowy projekt zatytułowany „Upalne popołudnie w domowym zaciszu”. Całą pracę robiłem nie dłużej niż 2 tygodnie. Program to 3dsMax r.5, renderowane Brazilem. Cała scena zawiera 165551 poligonów. Do oświetlenia zastosowałem fotony, dzięki czemu zawdzięczam dosyć długi czas renderowania, bo aż 9 h. Jeżeli będzie jakieś zainteresowanie moją pracą, to zaprezentuje Wam całkiem przyjemny proces tworzenia tej scenki.
greg_jg Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Jeżeli będzie jakieś zainteresowanie moją pracą, to zaprezentuje Wam całkiem przyjemny proces tworzenia tej scenki. Ja jestem. ps. czy pufa mogłaby rzucić intensywniejszy cień ?
Marcin Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 to dzięki fotonom zawdzieczasz taki krótki czas renderowania 9 h bo cos naknociłes... ale sampling to ty dales ... firanke to w holeve wywal albo inny material bo brzydal .... wersalka wogle nie pasuje .... i jakos tak pusto .... nie sprawia wrazenia tej cieploty ... to moze przez te kolory ... nie wspolgrają ze sobą ... mi sie nie podoba. ... i ta merlin na scianie tak z kontextu wyrwana jakas ...
sanki Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 ladne modele i materialy, ale dziwne swiatlo, slonce nawala przez okno tak ze nic za nim nie widac, a wszystkie cienie sa mieciutkie.
imprecis Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Mi sie ogolnie podoba :) Zmienillbym jedynie : Material kanapy ( na jakis weselszy ), wywalil Merlin i bedzie v.cool, no i oczywsicie swiatlo ;)
MareG Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 No ale z tym karniszem to pojechałes niezle! To wygiecie ponad lukiem i te - grzecznie trzymajace sie na nim żabki!!!;) Przeciez to czysta abstrakcja. Wykop to w cholere, a takie wydziwiane nadproze okienne - po co? Do niczego to nie pasuje - co innego zrobic w tym miejscu wykusz! Pomieszczenie wydaje sie co najmniej o 30cm za niskie - przynajmniej patrzac na wysokosc (i wielkosc) tej komody. Ta kanapa jak z minionej epoki gdy sie w sklepach kupowalo "po znajomosci" - brzydka po prostu! Jakosc renderingu owszem zadowalajaca ale wydaje mi sie ze zbyt malo swiatla wpada do pokoju - np. nie widac charakterystycznego rozswietlenia na parkiecie w miejscu gdzie powinno sie odbijac swiatlo z okna. Sam nie wiem - srednio mi sie widzi - raczej nie ocenie. Pozdro
Wielka_Siostra Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Atmosfera w porządku, ale koleś - lepiej nie bierz się za projektowanie wnętrz;-) Masakra! Ta Marylin Monroe to mogłaby wisieć, ale gdzieś w jakimś minimalizmie albo art deco. Sofa nadaje się niestety na śmietnik, reszta mebli jak z katalogu "meble na raty 0% odsetek" Róż firanek i pomarańcz ścian?! Aż żal, że tak mało projektantów ma takie umiejętności wizualizacji jak Ty;-)
Piotr Dobosz Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 mi sie podoba. ale zmin ta kanape i kolor firanek ogolnie wporzadku:) 2 tygodnie to duzo czasu moim zdaniem nie zmarnowales go! pozdrawiam
Nimrod Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Bardzo przyjemny pokoik, troszkę nie w moim guście, ale od strony technicznej nie mam nic do zarzucenia.
buczer Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Róż firanek i pomarańcz ścian?! a kobiety to dziwnie maja, zawsze zrym rozem wyjada ;)
fotoas Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Big _Siora.. dalas czadu. ..ale truu truu Obywatelu_( jaki ladny zwrot:) ) .. fotony w brazilu zostaly stworzone by ten czas przyspieszyc. Samym QMC dlubalbys to 10x dluzej. Widac na polaczeniech sufitki ze sciankami bledy plamiaste, wynikajace zapewne ze zlych ustawien w teorii 'foton leci sobie przez okno' IMHO .. tu jest bardzo malo fotonow w tej scenie, takie to plaskie. Ustawienia masz pogmerdane dosc ostro. "Cała scena zawiera 165551 poligonów. Do oświetlenia zastosowałem fotony, dzięki czemu zawdzięczam dosyć długi czas renderowania, bo aż 9 h." Mysle ze to po prostu zasluga Brazila samego w sobie, nie nalezy do demonow szybkosci. .. w Vrayu policzylbys wiele ladniej w 2 gozdinki, ze spokojem. :) Ten translucency na firanach napewno dobil ci Braziliszka Podejzewam tez ze dosc spore Area dobilo ci czas finalnie :) to tyle co do CG. Mysle ze moja ciotka albo i babcia z checia wprowadzila by sie do takiego pokoju, pewnie obraz by polecial na podmianke :) pozdr FotoAs
asfalton Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 ten popart na scianie i meble nie pasuja do siebie kompletnie (walnij jakies malowidlo, juz to uratuje) nie mieszaj ogorkow z dzemem ,zeby nie dostac rozwolnienia, tak czy sra# realizm jest to co jeszcze mozesz zrobic to dac prosty karnisz proste zaslony to tylko sugestia i wyjdzie ci pokoj...albo wywal wszystko... albo wstaw moze inna kanape np skorzna...Boze ide spac 3.30 w nocy cholera
asfalton Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 apropo tworzenia tej scenki to chetnie zobacze jak ja robiles bo jest wniej wiele ciekawostek o ktorych moge nie widziec
Wielka_Siostra Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Chciałabym się zrehabilitować: bardzo podoba mi się faktura firanek:-) Czy to gdzieś można kupić?:-D
Obywatel Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 Dzięki za posty! No to wpadłem… zazwyczaj to ja śmieję się z wszechobecnego różu :-) W rzeczywistości zasłona jest czerwona, tylko fotony ją rozjaśniły o kilka odcieni :-) MareG faktycznie, wzorowałem się na rzeczywistych wymiarach, ale zapomniałem dodać grubość podłogi do wysokości ścian. Żabki są z taką gumową warstwą, no wiesz… ;-) Co do materiału firanki sprawa jest dosyć prosta. Zwykły biały materiał z bardzo drobnym Checker’em w slocie Opacy. Efekt może nie jest powalający, ale łatwo go ulepszyć :-) Jak zrobię jakąś nową ładną firankę to na pewno się pochwalę.
Obywatel Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 Making of: 1.Wstępnie ustawiam kadr i planuję zapełnienie pomieszczenia.
Obywatel Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 2. Obramowanie ławy wymodelowane za pomocą lathe + poprawka kadru. Kolega mnie uświadomił, że takie ławy są już niemodne, "tylko samo szkło i metal". :-)
Obywatel Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 3. Rozjaśnienie pokoju, kilka nowych "prostych" elementów. No i oczywiście kanapa :-) Wnęki zrobione są za pomocą affect region, a pozniej symmetry.
Obywatel Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 4. Cała reszta drobiazgów + firanka. Tyle, że troche ona ciemna.
Ka21k Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Taki temat to mi sie podoba :D gotowiec i przepis jak to zrobić. Tylko coś mało opisu do tego przepisu :D
Obywatel Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 5. Chyba najciekawszy punkt - oświetlenie firanki. Tak jak powiedział FotoAs można zrobić to za pomocą Transluency, ja troche pokombinowałem, żeby mieć większą kontrolę. Do oświetlenia firanki zastosowałem jedno omni które całościowo rozświetla firankę + jedno światło kierunkowe z zastosowaniem jako projektor. Projektor świeci tylko na górną część materiału. Światło kierunkowe skopiowałem i uzględniłem dla niego tym razem tylko zasłonę. Zmniejszyłem nieco Multiply, bo w końcu ten materiał jest grubszy i nie prześwituje tak bardzo. Ten render jest niedokończony bo zastała mnie burza.
Obywatel Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 No i w koncu efekt koncowy, on the top :-)
THE MANYSH TRAFO Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 a ja sie czepiał nie bede bardzo ładana praca Pozdro
Hindus Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 +fajne i łagodne cienie +poprawna kompozycja -liscie rosliny jakies nieciekawe (textura doniczki tez jakas dziwna) -kanapa i pufa do wymiany (model kanciaty, kijowa textura) -troszke za ciemny parkiet -zasłony (wyrzuc najlepiej całkiem) Moja ocena : 3/6 ;) pozdro, pracuj dalej...
Gość User190 Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Ogólnie podoba mi się średnio.. mogłeś wycisnąć wuięcej z brazila.. porobiły się jakieś syfy w rogach.. heh.. no ale najgorzej nie jest :)
Rekomendowane odpowiedzi