Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Przedstawiam mój nowy projekt zatytułowany „Upalne popołudnie w domowym zaciszu”.

Całą pracę robiłem nie dłużej niż 2 tygodnie. Program to 3dsMax r.5, renderowane Brazilem. Cała scena zawiera 165551 poligonów. Do oświetlenia zastosowałem fotony, dzięki czemu zawdzięczam dosyć długi czas renderowania, bo aż 9 h.

 

projekt.jpg

 

Jeżeli będzie jakieś zainteresowanie moją pracą, to zaprezentuje Wam całkiem przyjemny proces tworzenia tej scenki.

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli będzie jakieś zainteresowanie moją pracą, to zaprezentuje Wam całkiem przyjemny proces tworzenia tej scenki.

Ja jestem.

 

ps. czy pufa mogłaby rzucić intensywniejszy cień ?

Napisano

to dzięki fotonom zawdzieczasz taki krótki czas renderowania 9 h bo cos naknociłes... ale sampling to ty dales ... firanke to w holeve wywal albo inny material bo brzydal ....

 

wersalka wogle nie pasuje .... i jakos tak pusto .... nie sprawia wrazenia tej cieploty ...

to moze przez te kolory ... nie wspolgrają ze sobą ...

 

mi sie nie podoba. ...

i ta merlin na scianie tak z kontextu wyrwana jakas ...

Napisano

No ale z tym karniszem to pojechałes niezle! To wygiecie ponad lukiem i te - grzecznie trzymajace sie na nim żabki!!!;) Przeciez to czysta abstrakcja. Wykop to w cholere, a takie wydziwiane nadproze okienne - po co? Do niczego to nie pasuje - co innego zrobic w tym miejscu wykusz!

Pomieszczenie wydaje sie co najmniej o 30cm za niskie - przynajmniej patrzac na wysokosc (i wielkosc) tej komody. Ta kanapa jak z minionej epoki gdy sie w sklepach kupowalo "po znajomosci" - brzydka po prostu!

Jakosc renderingu owszem zadowalajaca ale wydaje mi sie ze zbyt malo swiatla wpada do pokoju - np. nie widac charakterystycznego rozswietlenia na parkiecie w miejscu gdzie powinno sie odbijac swiatlo z okna.

Sam nie wiem - srednio mi sie widzi - raczej nie ocenie.

Pozdro

Napisano

Atmosfera w porządku, ale koleś - lepiej nie bierz się za projektowanie wnętrz;-) Masakra! Ta Marylin Monroe to mogłaby wisieć, ale gdzieś w jakimś minimalizmie albo art deco. Sofa nadaje się niestety na śmietnik, reszta mebli jak z katalogu "meble na raty 0% odsetek" Róż firanek i pomarańcz ścian?!

 

Aż żal, że tak mało projektantów ma takie umiejętności wizualizacji jak Ty;-)

Napisano

Big _Siora.. dalas czadu. ..ale truu truu

 

Obywatelu_( jaki ladny zwrot:) ) .. fotony w brazilu zostaly stworzone by ten czas przyspieszyc. Samym QMC dlubalbys to 10x dluzej.

Widac na polaczeniech sufitki ze sciankami bledy plamiaste, wynikajace zapewne ze zlych ustawien w teorii 'foton leci sobie przez okno'

IMHO .. tu jest bardzo malo fotonow w tej scenie, takie to plaskie.

Ustawienia masz pogmerdane dosc ostro.

 

"Cała scena zawiera 165551 poligonów. Do oświetlenia zastosowałem fotony, dzięki czemu zawdzięczam dosyć długi czas renderowania, bo aż 9 h."

Mysle ze to po prostu zasluga Brazila samego w sobie, nie nalezy do demonow szybkosci. .. w Vrayu policzylbys wiele ladniej w 2 gozdinki, ze spokojem. :)

Ten translucency na firanach napewno dobil ci Braziliszka

Podejzewam tez ze dosc spore Area dobilo ci czas finalnie :)

 

to tyle co do CG.

Mysle ze moja ciotka albo i babcia z checia wprowadzila by sie do takiego pokoju, pewnie obraz by polecial na podmianke :)

 

pozdr

FotoAs

Napisano

ten popart na scianie i meble nie pasuja do siebie kompletnie (walnij jakies malowidlo, juz to uratuje) nie mieszaj ogorkow z dzemem ,zeby nie dostac rozwolnienia, tak czy sra# realizm jest

 

to co jeszcze mozesz zrobic to dac prosty karnisz proste zaslony to tylko sugestia i wyjdzie ci pokoj...albo wywal wszystko... albo wstaw moze inna kanape np skorzna...Boze ide spac 3.30 w nocy cholera

Napisano

Dzięki za posty!

 

No to wpadłem… zazwyczaj to ja śmieję się z wszechobecnego różu :-) W rzeczywistości zasłona jest czerwona, tylko fotony ją rozjaśniły o kilka odcieni :-)

MareG faktycznie, wzorowałem się na rzeczywistych wymiarach, ale zapomniałem dodać grubość podłogi do wysokości ścian. Żabki są z taką gumową warstwą, no wiesz… ;-)

Co do materiału firanki sprawa jest dosyć prosta. Zwykły biały materiał z bardzo drobnym Checker’em w slocie Opacy. Efekt może nie jest powalający, ale łatwo go ulepszyć :-) Jak zrobię jakąś nową ładną firankę to na pewno się pochwalę.

Napisano

2. Obramowanie ławy wymodelowane za pomocą lathe + poprawka kadru.

Kolega mnie uświadomił, że takie ławy są już niemodne, "tylko samo szkło i metal". :-)

Napisano

5. Chyba najciekawszy punkt - oświetlenie firanki. Tak jak powiedział FotoAs można zrobić to za pomocą Transluency, ja troche pokombinowałem, żeby mieć większą kontrolę.

Do oświetlenia firanki zastosowałem jedno omni które całościowo rozświetla firankę + jedno światło kierunkowe z zastosowaniem jako projektor. Projektor świeci tylko na górną część materiału.

Światło kierunkowe skopiowałem i uzględniłem dla niego tym razem tylko zasłonę. Zmniejszyłem nieco Multiply, bo w końcu ten materiał jest grubszy i nie prześwituje tak bardzo.

 

Ten render jest niedokończony bo zastała mnie burza.

Napisano

+fajne i łagodne cienie

+poprawna kompozycja

 

-liscie rosliny jakies nieciekawe (textura doniczki tez jakas dziwna)

-kanapa i pufa do wymiany (model kanciaty, kijowa textura)

-troszke za ciemny parkiet

-zasłony (wyrzuc najlepiej całkiem)

 

Moja ocena : 3/6 ;)

 

pozdro, pracuj dalej...

Napisano

Ogólnie podoba mi się średnio.. mogłeś wycisnąć wuięcej z brazila.. porobiły się jakieś syfy w rogach.. heh.. no ale najgorzej nie jest :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności