velendil Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 (edytowane) Witam, Chciałbym sie podzielic z Wami projektem, ktory stworzylismy wspolnie w ArsThanea dla naszej grupy SYZYGY. Koncept - Patryk Habryn i Krzysztof Rosłan Modele i sculpt - Daniel Komuda Model tabletu - Anna Mierzejewska Lighting , Shadery i rendering - ja ;) Retusz - Karol Klonowski i Karol Kołodziński Wszystko pod czujnym okiem Pioniera ; ) Soft: 3dsMax, Modo, Vray, HDRiLightStudio, Zbrush, Photoshop Client: Syzygy Group CEO: Marco Seiler Creative Production Studio: Ars Thanea Executive Creative Director: Peter Jaworowski Art Director: Peter Jaworowski, Karol Kolodzinski Lead 3D Artist: Piotr Kolus 3D Artists: Piotr Nowacki, Daniel Komuda, Anna Mierzejewska Digital Artists: Karol Klonowski, Karol Kolodzinski Concept Artists: Patryk Habryn, Krzysztof Roslan Production Director: Marcin Molski Dzieki ! Detal: Podglad z HDRi Light Studio (v4) Koncept: Edytowane 24 Kwiecień 2013 przez velendil
PMat Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Świetne, wygląda trochę jak praca 2D. Do tego jeszcze te shadery!
adek Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 To trzeba Wam przyznać, macie świetne wyczucie, styl, estetyka. Naprawdę dobre. Bardzo lubie jak z takich teoretycznie prostych rzeczy powstaje cos takiego.
Gość kakaku Napisano 23 Kwiecień 2013 Napisano 23 Kwiecień 2013 Bardzo fajne :) Zawsze ciekawiło mnie jak robić taką niereguralną iatkę która bardzo fajnie i nowocześnie się prezentuje. Jest na to modyfikator czy od początku jest to planowane jak mają rozchodzić się polygony? Chodzi mi o dłonie.
velendil Napisano 24 Kwiecień 2013 Autor Napisano 24 Kwiecień 2013 Bardzo fajne :) Zawsze ciekawiło mnie jak robić taką niereguralną iatkę która bardzo fajnie i nowocześnie się prezentuje. Jest na to modyfikator czy od początku jest to planowane jak mają rozchodzić się polygony? Chodzi mi o dłonie. Daniel stworzył lowpolowy model dłoni, w Modo obracał krawędzie aby całość wyglądała jak najlepiej, a następnie tak przygotowany bazowy model przeniosl do ZBrusha i kontynulował tam rzeźbiarską pracę : )
MichalNowak Napisano 24 Kwiecień 2013 Napisano 24 Kwiecień 2013 Świetna praca! Super dobrane kolorki, materiały i światło - jest miękko a jednocześnie widać każdą krawędź, ładnie :) Gdybym miał się czepiać, to nie podoba mi się prawa strona, dokładniej chodzi mi o zielony "początek" dłoni. Jest jakby z innej techniki, delikatny i na styl wstążki gdzie reszta jest raczej ostra i "trójkątna", dodatkowo ciężko się robi po prawej stronie przez ten zielony duży element. W moim odczuciu pracę można by przyciąć do pierwszego zółtego odłamka. Oby więcej takich prac na forum. Pozdrawiam Michał
velendil Napisano 27 Kwiecień 2013 Autor Napisano 27 Kwiecień 2013 Dzieki, musielismy dodac prawą stronę ze wzgledu na format broszury, to co jest samym 3D widac na screenie z Hdrilight Studio :) Pozdrawiam !
MichalNowak Napisano 30 Kwiecień 2013 Napisano 30 Kwiecień 2013 Jasne :) To była taka drobna uwaga. Mam jedno pytanie. Ile mniej więcej zajmuje taki projekt? Domyślam się, że koncept/kontakt z klientem/ itp. w to trzeba wliczyć, ale gdybyś mógł to uśrednić lub rozbić na poszczególne etapy. Dzięki, pozdrawiam.
MariushO Napisano 30 Kwiecień 2013 Napisano 30 Kwiecień 2013 Najbardziej podobalby mi się obrazek czarnobialy, jak z poglądu HDRI, jaki podales. Jakos koli mnie w oczy ten nadmiar zieleni. Wersja czarnobiala z odpowiednim tlem, bylaby klimatyczna i nasuwała surrealistyczny charakter. Ta cukierkowa zielen i żółć jakoc sciaga na siebie etykiete populistycznych plakatow reklamowych, co nie przeczy świetnemu pomysłowi i dobrej kompozycji. Tak czy tak gratulacje udanego projektu.
Rekomendowane odpowiedzi