pecet Napisano 1 Maj 2013 Share Napisano 1 Maj 2013 Mam taki problem, że jak chcę np. zrobić filleta vertexa, to przesuwając tymi strzałeczkami, wartości przeskakują o zbyt wiele i nie płynnie, dokładnie to co 1000mm. Przy editable poly takich problemów nie ma. Jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 1 Maj 2013 Share Napisano 1 Maj 2013 Ta scena ze splinami nie jest jakoś mocno oddalona od środka układu współrzędnych ? z reguły jak coś za bardzo przesunięte jest to traci się na precyzji czyli między innymi te wartości pośrednie zanikają. Aczkolwiek dziwne, że w editable poly działa ok. Próbowałeś przestawiać jednostki ? ( nie tylko te wyświetlane ale również przestrzeń w jakiej max pracuje ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 1 Maj 2013 Autor Share Napisano 1 Maj 2013 (edytowane) To jest coś z ustawieniami 3ds maxa, bo otworzyłem nową scenę i jest to samo, wartości przeskakują o 1000mm. Pewnie to coś z jednostkami, tylko nie bardzo wiem co przestawić. edit. Ok, ustawiłem 1 unit = 1mm oraz zresetowałem skale wszystkich obiektów w scenie i zmergowałem do nowej. Teraz jest ok. Edytowane 1 Maj 2013 przez pecet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się