pecet Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Mam taki problem, że jak chcę np. zrobić filleta vertexa, to przesuwając tymi strzałeczkami, wartości przeskakują o zbyt wiele i nie płynnie, dokładnie to co 1000mm. Przy editable poly takich problemów nie ma. Jak to naprawić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NV Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Ta scena ze splinami nie jest jakoś mocno oddalona od środka układu współrzędnych ? z reguły jak coś za bardzo przesunięte jest to traci się na precyzji czyli między innymi te wartości pośrednie zanikają. Aczkolwiek dziwne, że w editable poly działa ok. Próbowałeś przestawiać jednostki ? ( nie tylko te wyświetlane ale również przestrzeń w jakiej max pracuje ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecet Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 (edited) To jest coś z ustawieniami 3ds maxa, bo otworzyłem nową scenę i jest to samo, wartości przeskakują o 1000mm. Pewnie to coś z jednostkami, tylko nie bardzo wiem co przestawić. edit. Ok, ustawiłem 1 unit = 1mm oraz zresetowałem skale wszystkich obiektów w scenie i zmergowałem do nowej. Teraz jest ok. Edited May 1, 2013 by pecet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now