Jump to content

Za duże skoki wartości w editable spline


pecet
 Share

Recommended Posts

Mam taki problem, że jak chcę np. zrobić filleta vertexa, to przesuwając tymi strzałeczkami, wartości przeskakują o zbyt wiele i nie płynnie, dokładnie to co 1000mm. Przy editable poly takich problemów nie ma. Jak to naprawić?

Link to comment
Share on other sites

Ta scena ze splinami nie jest jakoś mocno oddalona od środka układu współrzędnych ? z reguły jak coś za bardzo przesunięte jest to traci się na precyzji czyli między innymi te wartości pośrednie zanikają. Aczkolwiek dziwne, że w editable poly działa ok. Próbowałeś przestawiać jednostki ? ( nie tylko te wyświetlane ale również przestrzeń w jakiej max pracuje ).

Link to comment
Share on other sites

To jest coś z ustawieniami 3ds maxa, bo otworzyłem nową scenę i jest to samo, wartości przeskakują o 1000mm. Pewnie to coś z jednostkami, tylko nie bardzo wiem co przestawić.

 

edit.

Ok, ustawiłem 1 unit = 1mm oraz zresetowałem skale wszystkich obiektów w scenie i zmergowałem do nowej. Teraz jest ok.

Edited by pecet
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy