Napisano 1 Maj 201311 l Mam taki problem, że jak chcę np. zrobić filleta vertexa, to przesuwając tymi strzałeczkami, wartości przeskakują o zbyt wiele i nie płynnie, dokładnie to co 1000mm. Przy editable poly takich problemów nie ma. Jak to naprawić?
Napisano 1 Maj 201311 l Ta scena ze splinami nie jest jakoś mocno oddalona od środka układu współrzędnych ? z reguły jak coś za bardzo przesunięte jest to traci się na precyzji czyli między innymi te wartości pośrednie zanikają. Aczkolwiek dziwne, że w editable poly działa ok. Próbowałeś przestawiać jednostki ? ( nie tylko te wyświetlane ale również przestrzeń w jakiej max pracuje ).
Napisano 1 Maj 201311 l Autor To jest coś z ustawieniami 3ds maxa, bo otworzyłem nową scenę i jest to samo, wartości przeskakują o 1000mm. Pewnie to coś z jednostkami, tylko nie bardzo wiem co przestawić. edit. Ok, ustawiłem 1 unit = 1mm oraz zresetowałem skale wszystkich obiektów w scenie i zmergowałem do nowej. Teraz jest ok. Edytowane 1 Maj 201311 l przez pecet
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto